úterý 9. října 2012

Babí léto vystřídal podzim

Měla jsem trochu jiné plány, ale jak už to bývá, všechno se tak najednou sešlo a krásně do sebe zapadlo..A tak už si pan Podzim hoví i v našem obýváku, prozatím ještě bez praskání dřeva v kamnech, ale podle posledních dvou chladných dní asi ne na moc dlouho.






Začalo to láskou k něžné květině/vločce na tácu z dílny TineK, měla jsem jeden kulatý podnos, který potřeboval znovu trochu oživit a tak jsem si tu radost dopřála, i když byla pravda trochu pracnější, než jsem si původně myslela :)






Sovička od MS mi padla do oka hned a k mé velké radosti byla k sehnání na Ma maison blanche, Šárko díky! Šla pod poklop, aby nám neuletěla :).






Rovnou jsem si k ní pořídila i pár minijablíček, které jsem rozvěsila na prosté větve, mám ráda jednoduché řešení :). A motýly uvězněné v rámečcích jsem nahradila tím, co mi poslední dobou padlo do oka..






Podzim je fajn. Mé oblíbené barvy mu myslím také sluší, netradiční vybočení ze zvyku červeného, žlutého a oranžového jásání mi letos udělalo dobře. Myslím, že podobně budou u nás tentokrát poznamenané i Vánoce..ale na to je ještě čas.






Krásné podzimní pohodové dny všem!

15 komentářů:

  1. Milá Martinko, založení vašeho blogu mi udělala velikou radost. Fotku u Šárky byl úžasné, doufala jsem, že uvidíme víc!
    Tak ať vám blog přinese hodně radosti a alespoň pár virtuálních přátelství!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo, moc a moc díky jak za reakci u Šárky, tak i tu! A doufám, že uvidíte víc :)), když už jsem se rozhodla to zkusit. Budu se moc těšit na ta virtuální přátelství a z toho plynoucí radosti i inspirace. Hezký víkend
      Martina

      Vymazat
  2. Zdravím Martino,

    jsem moc ráda, za založení blogu plného inspirací, jsem jednou z těch kdo po shlédnutí pár fotek z obýváku horoval u Šárky za přemluvení Martiny k založení blogu :-) a hurá! Protože jsem si prohlédla i fotečky na mmb měla bych hned jeden dotaz, všimla jsem si , že sedačka je často v jiné barvě a chtěla , jde o sedačku Ektrop Ikea , že? A jak jde povlékaní a praní potahů ?
    Sedačka je teď jedno z hodně aktuálních témat, tak budu ráda za odpověď. Přeji krásné dny a těším na spoustu inspirace! Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, díky moc za reakce u Šárky, opravdu mi pomohly se konečně rozhoupat a s blogem to alespoň zkusit. Snad to spolu nějakou dobu vydržíme :D.
      Sedačka je Ektorp Ikea, mám na ni šedý a bílý potah, se dvěma dítky je lepší mít alespoň dva na prostřídání. Každý je trochu jinak kvalitní, šedý se samozřejmě lépe udržuje, ale trochu se při praní sráží, na bílý se zase ze začátku hodně lapal prach a smítka, ale velikostně zůstává stále stejný..Peru je tak jednou za měsíc, když nejsou žádné nehody, tak šedý klidně i jednou za tři, dá se to :). Jsem spokojená, ale mám ráda změny, takže klidně bych si v dnešní době zas uměla představit u nás doma i jiný...:D.
      Díky za přání a krásný víkend!
      Martina

      Vymazat
  3. Martinko mám takovou radost, je to nádhera!!! Moc se mi líbí design blogu a jeho náplň bude určitě do budoucna stát za to, moc se těším! Ten tác dopadl famózně, vzor kytičky je hezky jemný, od originálu k nerozeznání, skkvělá práce:-). Taky se mi děsně líbí obrázky. A já proč už mi ty motýli doma nesedí, chtělo by to něco podzimního! Sovička je taky boží pod poklopem, delší dobu somruju od švagra, aby mi dal velký kryt na žárovku od industriální lampy, který bych použila jako poklop;-).

    Taky se omlouvám, že jsem se neozvala dřív, teď nevím, co dřív a od zábavy si budu muset dát asi chvíli pohov:-(.

    Hodně inspirace a spokojených čtenářů, ať se novému blogu daří, paa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári,díky moc za krásný komentář! Já jsem z toho ještě trochu vyjukaná, sama nevím, jestli náplň bude zajímavá a něcoříkající i pro ostatní kromě mě :). Ale zkusím to.. Z tácu mám radost, kytka mohla být větší, ale tu prácičku už předělávat nebudu :D. Obrázky jsou k výměnám nejideálnější, proto jich teď plánuju mnohem víc..A kryt na žárovku bych si taky dala říct ;). Poklop jsem pořídila asi před rokem a věčně zeje prázdnotou..tak teď si na chvíli našel funkci aspoň :)

      Ať Tě práce neodrovná a zbyde čas na nějaké to foto u Tebe, vždycky se tak těším!

      Pa a díky za popostrčení ;)

      Vymazat
  4. Martinko, gratuluju ti moc k výhře v BR soutěži !!!!!!Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc DĚKUJU! Pořád se mi tomu nechce věřit..Srdíčko plesá jak už dlouho ne :)

      Vymazat
  5. Martinko, právě jsem zjistila, že vaše nádherná fotka vyhrála !!!! Moc blahopřeji a těším se na další foto kousky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to radost neskutečná, tohle už se těžko bude opakovat. Je velké štěstí, že jim padla do oka teď zrovna ta moje fotka.

      Vymazat
  6. Moc pěkné! Gratuluji k blogu a těším se na další inspirace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za návštěvu a krásný komentář! Pěkný večer, M.

      Vymazat
  7. Vas blog jsem objevila diky oceneni Moniky (Vintagelover) jako Originalni cesky blog ... a ma pravdu :-)
    Vase fotky jsou opravdu krasne, zvlastne posledni je jako z design casopisu ;-) To je ta co vyhrala soutez ?
    Ale co me dostalo v teto serii nejvic je parizek jako odkladaci stolek na ktery krasne pasuje renovovany tac !! To je vlastni dilo nebo se ta nadhera da nekde koupit ?
    Preji hodne inspirace a budu nakukovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, tak Vás vítám :) a moc děkuji za krásnou pochvalu. Ano,poslední fotka z tohoto příspěvku je ta výherní u BR. Pařez i tác jsou vlastní snahou vypiplaní a dělají nám jen radost. Pařez se přiznám čím déle je s námi, tím více k němu cítím lásku jako k dalšímu členu rodiny :))). Děkuji za přání, těším se na nakouknutí k Vám! Krásnou neděli, M.

      Vymazat
  8. krásné, sova pod sklem mě baví nejvíce. skvělá kombinace barev, čisté linie. jsem ráda, že jsem našla tento blog.

    OdpovědětVymazat