sobota 27. října 2012

H&M home

Bylo pro mne velmi příjemným zjištěním, že H&M se zaobírá i prodejem bytového textilu a doplňků pod štítkem H&M home. Nepříjemným pak, že u nás prozatím tyto produkty nejsou k zakoupení. Díky rodinným přátelům se k nim ale občas dostanu a nemohu na ně dopustit. Vždy se zatajeným dechem sleduji, co zas přidali do své nabídky nového a vím, že mě nikdy nezklamou. 
Momentálně je u nás aktuální téma "dětské pokojíky", zařizujeme samostatný pro Madlenku a Amálce vylepšujeme ten starý. A samozřejmě i tentokrát mají v H&M home poustu věcí, které by se do nových plánu více než hodily a o kterých se mi krásně sní..:). Tak snad alespoň malou část se mi podaří převést do reality. 
Zde jsem vybrala ty nejnepostradatelnější, no posuďte sami.



Sladká povlečení, polštářky a doplňky do Amelie pokojíku











Neodolatelné kousky pro Medynku




I já už přemýšlím o Vánocích a jak by mohlo naše bydlení být v tak kouzelnou dobu laděné :). Bílá, stříbrná a šedá barva, tentokrát i s přídavkem přírodní/béžové..., k tomu neodmyslitelně patří len, třpytky, vlčí kukuč...:)



a možná i malinko vánoční červené nechat proklouznout do kuchyně..




opět bych si tam své rozhodně našla a nejraději utratila celou "mateřskou" :). 
Tleskám jim a jdu si o všech těch krásách nechat zdát, dobrou noc...

13 komentářů:

  1. aaach to je nádhera!!! Už jsem se taky ptala, jestli se náhodou u nás kolekce HOME nebude prodávat, ale bohužel.... zatím prý takovou informaci z vedení nemají :( ale vybráno máš krásně :) hezdý den Marti:) R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, jsme holt v Čechách..Vybráno mám sice krásně, ale mohu tak jedině snít, jinak bychom neměli co jíst :)). Pa a hezký den, M.

      Vymazat
  2. Martinko, moc krásně sis vybrala, škoda, že se u nás zatím kolekce Home neprodává, snad jednou, ..............Marki
    PS: To povlečení s tím zajíčkem a štěňátkem je fakt úžasné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, oni fakt umí! Třeba se tu taky jednou dočkáme, to abych si honem našla nějakou dobře vynášející práci :)). Zajíčka a štěndo přímo "žeru" :))), nejspíš bych holkám pak místo jedné pohádky na dobrou noc četla min.dvě :D. Pa a hezký den, M.

      Vymazat
  3. Marti netrap mě, mě to taaak štve!!! Vlk je prostě hit, tenhle dekor nemá chybu. Na pokojíky holek se tedy těším, doufám, že nám něco ukážeš. Dokážu si totiž představit, že to bude stát za to!:-D Měj se moc hezky, mnoho pozdravů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, trápím i sebe, neboj :)). Velké oči mám, ale penízky už tolik ne, tak možná něco podobného později.. U holek to zatím moc vyšperkované nebude - alespoň ne úplně jak bych si představovala, ale snad i tak budou spokojené. A o focení v jejich pokojíkách si do budoucna asi budu moct nechat jen zdát, stejně jako o tom vybavení :D, kramářky jedny.. Měj se hezky a díky za návštěvku :)

      Vymazat
  4. Presne nad týmto som smutnila aj ja nedávno, prečo???? Veď keď už na Slovensku nič, tak aspoň u Vás by mohli predávať HOME kolekciu. Parádne kúsky si vybrala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, určitě se jednou dočkáme i my, i Vy na Slovensku ;).Kdo si počká...:). Díky za návštěvku, M.

      Vymazat
  5. Martinko, tak na tyhle nákupy bych šla s tebou!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, pomocnou ruku při rozhodování bych určitě brala :). Jak je moc pěkných věcí najednou, jsem v koncích :))). Hezký víkend, Martina

      Vymazat
  6. Marti návštěva u mě - nutnááá!!!!;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, super výběr!! Vlk je můj absolutní MUST HAVE, a jinak se tam vždy rozplývám nad povlečením - takové sněhově bílé nebo šedé by se mi vééélmi hodilo!! sakra, doufám že to brzy vyřeší s těmi obchody u nás!!
    Pěkný večer!
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, s povlečením mám stejnou představu :). Já doufám, že se k nějakému s HM i bez jednou dostanu. Hezký víkend a díky za návštěvu, M.

      Vymazat