středa 31. října 2012

Ocenění - Originální český blog

Měla jsem tu čest seznámit se s novým oceněním pro české blogerky, které má za účel hlavně rozšířit všem jejich dosavadní obzory a pomoci jim objevit další kreativní a inspirativní blogy, o kterých dosud neměly třeba ani ponětí.
Stejně jako já zatím neznala Moniku a její skvělý blog Vintagelover a jsem moc ráda za to, že díky jejímu ocenění pro mne - Moniko, ještě jednou moc děkuji! - se mohu těšit z jejích fotek, které jsou pro mne další inspirací a hlavně potěchou pro oko a pro duši.
Toto sympatické ocenění má proto svá logická pravidla: 


1. Ocenění může získat jen blog psaný v českém jazyce
2. Počet čtenářů blogu nehraje roli
3. Blog, kterému cenu dáváte by měl mít originální obsah a být inspirací pro své čtenáře jak z hlediska sdělovaných informací tak třeba grafické podoby blogu
4. Pokud dostanete toto ocenění - pošlete jej dále - dejte ocenění dalším 3 blogům podle svého uvážení
4. Ve svém příspěvku zdůvodněte, proč danému blogu cenu dáváte
5. Autora oceněného blogu nezapomeňte informovat :-)






A tímto bych jej ráda předala dál:



1. Šárce a jejímu legendárnímu Ma maison blanche. Za to, jakou je pro mne od začátku ohromnou inspirací a zkrátka miluju její styl ;)

2. Radce a Radush style za její krásný čistý blog, nádherné fotky - je pro mne také velkým vzorem

3. Zdence a My joys of home - vše u ní je mi tak blízké..


Všechny tři blogy jsou pro mne místem kde si zarelaxuju, kde mohu žasnout a nedočkavě se těšit na další příspěvky a cítit se jako doma. A tímto bych jim chtěla i částečně poděkovat za vše, co pro mne znamenají ;).

Za dobře vymyšlené ocenění můžeme děkovat Janě z idesignercz, těším se díky němu na další "nápoje" na pro mne dosud neznámé české blogerky.

Všem ostatním děkuji za dosavadní návštěvy, moc mne těší i Vaše komentáře a abych nebyla out :)) - 


Happy halloween !!




10 komentářů:

  1. Martino, gratuluji k ocenění, dostala jsem ho od Moniky spolu s vámi a díky ní jsem poznala váš blog. Těším se na další inspirace, váš styl je mi velmi blízký...přeji hodně krásných příspěvků :-)) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky a nápodobně!;). Moc mě těší - Martina

      Vymazat
  2. Martinko, tak to ti gratuluju, ty si to určitě zasloužíš, tvůj blog je nádherný ........ Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji, Martinko a přeji krásný večer!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, moc děkuji a přeji krásný víkend, M.

      Vymazat
  4. Marti, já jsem tu prvně, ale zírám na to, jak báječný nový blog plný nápadů a inspirace vzniknul na blogové scéně! Sláva, výborně, bravo! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, tak to moc díky za návštěvu ;), také se ráda přijdu mrknout. Martina

      Vymazat
  5. Martinka,blahoželám k oceneniu. Dnes som na tomto Tvojom blogu prvýkrát (cez Ma maison blanche) a určite nie naposledy. Mám rada tento čistý štýl a čierno-bielo-šedá kombinácia u mňa hrá prim. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, moc děkuji a budu se těšit příště ;), Martina

      Vymazat