úterý 23. října 2012

Sychravé odpoledne

Posledních několik dní bylo ve znamení bolavých svalů, třeštění hlavy, hromady papírových kapesníků, kapek proti kašli a mysli uvězněné v nekonečné únavě. A to rovnou v trojitém podání - onemocněly jsme totiž všechny tři holky, ale - maminka musí samozřejmě fungovat jako by se nic nedělo..
I tak mi probíhaly hlavou nápady, co bych mohla nového nafotit, ale focení nebyl přikloněn ani čas, ani počasí.
Dnes jsem ale na nic nečekala a chopila se chvilkové příležitosti - i když se špatným světlem.
I sychravo venku má své slunné stránky. Horký čaj, voňavé lívance a hlavně - 
praskání  v kamnech a útulné světlo hřejivých plamenů...
To přímo vybízí k relaxu. Pohodlné křeslo u kamen nemáme, ale čím dál více si zamilovávám místo v čele našeho jídelního stolu. Blízko k oknu i ke kamnům...Ke všemu v naší rodině se dříve vždy spíš využívalo posezení v kuchyni, než obýváku.  A já to jako dítě milovala. Možná proto mě to místo tak láká a už se nemohu dočkat, až má "nová" židle zaujme svou pozici v čele stolu už napořád. Bude to mé místo k relaxu u kávy, nebo čaje, místo vhodné k tvoření s dětmi, místo, které mi bude stejně vždy asi nejsympatičtější coby "pracovní" koutek.




 Nedávno jsme navštívili Ikeu, měla jsem tam v merku několik výrobků ze speciální kolekce True Blue collection, která mě naprosto uchvátila. Kdybych se vrátila v čase o několik let a stala se znovu studentkou s pokojem pouze pro sebe, asi bych ji využila celou :). Potřebovala jsem ale hlavně odkládací stolek a papírové dekorace do nově plánovaného pokojíku pro Amálku (o tom někdy jindy) , to mi ale nezabránilo koupit si i dva výhodné kousky pro sebe. Velká váza i svícen dohromady vyšly ani ne na sto korun. Škoda, že nemám vhodnou svíčku - poznámka pro mne - udělat pořádnou zásobu!




 ..ani TineKhome vonná svíčka nezklamala. Stačil okamžik a bytem provanula nádherná vůně...




Z šálků od house doctor jsem přímo nadšená a zvažuji ještě alespoň dva přírůstky :)




...peace and harmony...




vím, že na momentku to bylo až moc povídání :), proto děkuji, že jste dočetli až sem a přeji hlavně hodně zdraví a světla dobrého pro fotky !




Peace

10 komentářů:

  1. Nádherné fotky :). Hrnečky se mi taky líbí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc děkuji! Hrnečky doporučuji, určitě si je zamilujete ;). Hezkou neděli, M.

      Vymazat
  2. No teda, ta váza a svícen nemá chybu!!! Jak to, že jsem ji v Ikea neviděla?:-( Podzimní kytici to moc sluší. Přiznám se, že svíčku jsem ještě nezapálila. Ta poslední fotka je jak ze zahraničního blogu, taková momentka. Se světlem máš naprostou pravdu a bude hůř. Krb tedy závidím, domů bych ho brala hned, ale marně hledáme komín na kotel, natož na kamna. Snad už je lépe, držtese všechny a jsem ráda, že jsi nám dala opět ochutnat;-). papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, ahoj!! :) Vychytala jsem v Ikea akci, kdy vše z této kolekce bylo o 80% levnější, proto ta směšná částka..Mám radost! Jinak TineK jsem musela alespoň na chvilku vyzkoušet a hlavně ji zachytit taky zapálenou, to mi k té odpolední atmosféře nějak sedlo;). Teď si tu u kamen zase hovím a vychutnávám si chvilku klidu, už jsme celkem zdrávy..Díky za návštěvu a posílám moc pozdravů! Krásnou neděli, M.

      Vymazat
  3. Na Váš blog jsem začala chodit nedávno a hned mne zaujal a proto máte u mne na blogu ocenění.Přeji hezký den :) Monika
    www.vintagelover.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, moc a moc díky za tak krásné hodnocení, jsem opravdu ráda, že se Vám zatím u mne líbí a takto jsem Vás zaujala. Moc si toho ocenění vážím. Mě se u Vás také líbí a mám radost, že k Vám teď mohu nakukovat a nechávat se zase další kreativní duší inspirovat! Mějte krásnou neděli, M.

      Vymazat
  4. Moc zdravím Marti, snad už jste všechny zdravé a možná dnes stavíte venku letošního prvního sněhuláka ;-) moc se mi líbí "zabarvení" celého příspěvku, a kamna závidím!!! Miluju praskání v nich, je to balzám na duši, tedy pro mne určitě. Na šálky mám také spadeno a svíčku se přiznám, že jsem ještě neměla to srdce jí zapálit :D Váza je nádherná a co se focení v tomto období týče, je to o dost horší, já s tím zápasím skoro každý den.... přeji krásné dny a hlavně zdraví :o) R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, i já moc zdravím a díky za návštěvku! :). Přesně tak, včera jsme uplácaly s Amálkou prvního sněhuláka, asi hodinu po té, co jsme vyřezaly dýni...hodně zvláštní den :)). Kamna a svíčky..na to se vždy v tomto období těším nejvíc :), no a dobrý šálek čaje. Asi proto jsem - jak říká moje mamka - "úchylná" na polštářky, svíčky a hrnky. Docela ta kombinace uzdravuje ale :D.
      Fotit zrovna moc neumím, takže špatné světlo navíc je pro mě už celkem katastrofa :(. Ráda pak nakukuju tam, kde se to daří ;)- u Tebe mi to na zápasení rozhodně nepřipadá!
      Pa a krásný den i vám, M.

      Vymazat
  5. Martinko, nádherné fotky, překrásná váza, svícen, židle a hlavně hrnečky, doufám, že bacil, co vás všechny tři "bacil" je už pryč a kapky proti kašli a kapesníčky už nepotřebujete, tvůj blog je nádherný, jsem moc ráda, že jsi se k němu odhodlala a já se můžu chodit "kochat" ................Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, díky moc! Bacil už je snad na nějakou dobu zažehnán :) Musím se jít podívat k Tobě, dokud mám chvilku klidu a energii, už se těším. Krásný zbytek neděle, M.

      Vymazat