úterý 16. října 2012

V mém stylu...








Včera mi manžel přivezl očekávaný balíček z HM, kde jsem si ve výprodeji dopřála i nějakou radost pro sebe. Od doby, co se nám narodily naše princezny, musím přiznat, že můj šatník zeje prázdnotou. A tak i když šlo "pouze" o dvoje kalhoty a dvě jednoduché halenky, měla jsem ohromnou radost. Kalhoty mají trochu jezdecký střih a ten sedí, jako ulitý. Obzvlášť k vysokým botám - v mém případě holinám a válenkám :) - to je můj šálek kávy. K holinám bych si moc přála stylový šátek a k válenkám už hodně dlouho hřejivý svetr ke kolenům...tak třeba zase příště :).




Šálka od TineK samozřejmě vede, ale ta zůstane nejspíš stále jako vysněný ideál :)





Svetr prodávají i v krásné hnědo-šedé verzi a mě opravdu učaroval.


Přeji krásné podzimní snění nejen o bydlení i VÁM!

Žádné komentáře:

Okomentovat