úterý 16. října 2012

Včerejší nečekaná výhra

"Gratulujeme, vyhrála jste první místo v naší fotosoutěži.."- tak tuhle zprávu jsem včera nevěřícně četla raději několikrát po sobě a srdce mi poskočilo radostí tak, až jsem měla chuť skákat celá :). To je poprvé v životě, co jsem vyhrála nějakou soutěž! O to víc si vážím toho, že to byla fotosoutěž týkající se bydlení/dekorací.. )Užasné štěstí, že zrovna ta má fotka padla šikovným lidem z týmu Bellarose do oka..Děkuji! Má očka mi tím štěstím září jak malému dítěti ještě teď...




 Děkuji všem dobrým duším za krásné gratulace a přeji spoustu šťastných chvilek, ať už díky čemukoli / komukoli ;).

21 komentářů:

  1. Posílám velkou gratulaci a přání hezkého večera!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, děkuji moc za gratulaci a nahlédnutí! Krásný den, M.

      Vymazat
  2. To je krasny, moc gratuluju Marti. A jsem rada, ze jste si blog zalozila. Pekny vecer. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Mám radost jak malé dítě - z výhry :). Z blogu se zatím vzpamatovávám..Pěkný den ! M.

      Vymazat
  3. Moc zdravím Martino :) s jakou radostí jsem si u Šárky přečetla, že jste si ten blog nakonec založila! ;-) a připojuji se ke gratulantům, budu pravidelnou čtenářkou, protože máme podobný styl a vkus a to je super.... krásný večer, Radush

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radush, jsem moc ráda za Vaši návštěvu! Já už Vaší pravidelnou čtenářkou jsem, holt jak jste sama psala :), máme rády spoustu stejného/podobného. Díky za krásný komentář a moc zdravím, M.

      Vymazat
  4. Jsem ráda,že jsem k vám také zavítala.Máte moc hezký blog. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji moc za Vaši návštěvu a komentář! Moc mě to těší, M.

      Vymazat
  5. Martinka zdravím a gratulujem k výhre. Videla som súťažnú fotku a myslím, že výhra je právom zaslúžená. U Šárky som čítala o založení blogu, moc fandím a s dovolením sa pridávam k fanúšikom. Pekný večer. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, moc děkuji! Jsem ráda, že se Vám mé foto líbí, snad do budoucna nezklamu..Díky za návštěvu i gratulaci, moc mě to potěšilo! ;) Krásný den, M.

      Vymazat
  6. Zdravím Vás, Martino. :) Už nějakou dobu sleduji blog u Šárky a když jsem minulý týden viděla Vaše fotky, byla jsem nadšená a tiše jsem se přidávala ke všem, kteří volali po založení blogu. Takže sláva a velká gratulace! Nedá mi to se nezeptat, zda nebydlíte v dřevostavbě a konkrétně od Ecomoduly? My jsme se totiž do té naší s manželem a dcerkou před dvěma měsíci konečně také nastěhovali... Tak se nemůžu nezeptat.:) Krásné dny, Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, děkuji moc za návštěvu, pochvalu i gratulaci. Jak už stačil napsat můj manžel, i my jsme obyvatelé dřevostavby od Ecomoduly - Moduly 92. Teď to bylo 3 roky, co jsme se nastěhovali a stále jsme max.spokojení. Přeji, ať se Vám také dobře bydlí po mnoho let ;), M.

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď Vám oběma a doufám, že budeme všichni spokojeni po dlouhá a dlouhááá léta.:) Dnes jsme poprvé zatopili v našich litinových Jotulkách, a tak se pomalu začínáme těšit na zimu a vše, co k ní neodmyslitelně patří... Krásnou neděli, T.

      Vymazat
  7. Bydlime v lehce rosirene a zvetsene verzi Ecomodula 92. Manzel :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelínku, neříkal jsi, že máš spoustu práce?!! Ale těší mě, že sem taky zavítáš :))) :-*

      Vymazat
  8. Krásný den, gratuluji k výhře a ke krásnému blogu,to si mužeme zase gratulovat my,že vás máme.....já vám přeji spoustu krásných fotek a at se vám daří i v životě a budu chodit k vám na návštěvy...pěkný den Koudelná Leona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leono, moc moc Vám děkuji za krásnou gratulaci a více než povzbudivá slova! Moc si toho vážím a opravdu mě to těší. Mějte se krásně a díky za návštěvu, M.

      Vymazat
  9. Martinko, gratuluju !!!!! Vítězství je určitě zasloužené, fotečka byla náááádherná......Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, díky moc! No já koukala jak blázen , sešlo se tam tolik krásných fotek, kterým bych to vítězství přála. Vůbec se týmu z Bellarose nedivím, že ocenily fotek nakonec o něco více, než měly původně v plánu;). Krásný večer, M.

      Vymazat
  10. Martinko to je naprosto fantastické!!! Tady je důkaz, že prostě umíš;-). Moc gratuluji a užij si to podle svého gusta, těším se na fotky a výběr, bude určitě best of:-). Měj se hezky, paa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, no já nevím, opravdu mě to dost překvapilo..radost byla ohromná! :) Při takové konkurenci mě to fakt těší..Díky za gratulaci, výběr, který jsem hned musela do článku prásknout :) mám i doma, ale..nebyla příležitost nic nafotit - marodění a mlha udělalo své, ale koukám, že u Tebe zas nový příspěvek, super, letím na to :). Pa a díky, M.

      Vymazat