úterý 6. listopadu 2012

Budiž světlo..

Takový je momentální stav u nás. 



Provizorní papírové stínidlo. Univerzální, vzdušné, jednoduché...Ale nejspíš u něj nezůstane a tak se rozmýšlím, co dál. Ve světě lamp a svítidel je bezpočet možností, "jen" si vybrat. Opravdu to není jednoduché, já sama řeším toto dilema minimálně dva měsíce a mám stále méně jasno :). Ale to nemění nic na tom, že bych se o inspiraci mohla podělit s Vámi.
I když...v tomto příspěvku bude inspirace spíš omezena nejen tím, co se líbí mě, ale i tím, co bych si dokázala představit u nás doma.


1. úžasná, jemná a elegantní stropní lampa od Tine K home, kdo by ji neznal. Už jsem si i pohrávala s myšlenkou DIY projektu :), přeci jen není za levný peníz.




















Narazila jsem náhodně při posledním nákupu v Hornbachu na svítidla od značky Massive a najde se tam i jedna v podobném stylu ;)




 ..a rovnou mě nadchly i další - na fotografiích tolik nevyniknou, ale ve skutečnosti jsem z nich byla nadšená!






V šedé vypadá přímo nádherně, v bílé konkrétně k nám samozřejmě vede..





připomíná mi svou jednoduchostí- sice vzdáleně :) - mého nedotknutelného favorita
 č.2 - Caravaggio P4











aaaaach...:)


mou 3.dnes zmíněnou libůstkou je klasika - Norm 69












..ale i toto má své kouzlo..



Tají se mi až dech :) , co Vám?

Bez stojací lampy za naše oblíbené křeslo bychom se nejspíš neobešli..






ale mého muže vzala za srdce lampa Hektar - Ikea




 mohutná, ale sympatická..




a takhle jí to sluší u Anny Malin





Už jsem měla v ruce krabici s klasickou pracovní lampou, kterou bych navrtala na zeď, ale...manžel "Hektarce" podlehl, takže logicky - nejpravděpodobnější by byla kombinace jí a kovové stropní lampy Massive Marcoso white..

Bude to ještě napínavé, a myslím, že se k tomuto úžasnému tématu ještě v některém z příspěvků vrátím - je toho tolik k obdivování...

Snad mi prozatím vyjde má srdeční záležitost od House Doctor, zamilovala jsem se do ní na první pohled a stále mne to nepustilo


protože méně je někdy více :)

v jednoduchosti je krása












Budu se těšit na Vaše komentáře a názory a přeji dobrou noc :).

8 komentářů:

  1. Ahoj Marti! Lampionu z první fotky to u vás moc sluší, ale jak už jsem se dočetla u Šárky, manžel nesouhlasí (ach ti chlapi ;-)) takže musíš hledat dál...No, tvůj výběr je super, sama bych nevěděla, co dřív!! Tine K je klasika - mně nejvíc fascinuje ta tmavě šedá... a určitě si něco podobného udělat doma by nebyl takový problém, nemůže na tom být nic těžkého. A že v Hornbachu mají takovýhle výběr??? Tak to vůbec nevím, no jo, už je to pár let, co se tam nedostanu...Mě osobně zaujala ta se zlatým vnitřkem, určitě by se ke stojací lampě moc hodila...Hektar, ta je úžasná...já z ní musela slevit, protože v našem mini bytě by jsme o ní nejspíš zakopávali...a tak máme "provizorní" LERSTA za pár šupů... Z designových ikon jako je Norm 69 jsem měla vždy tak trochu strach, možná proto, že je to tak výrazný doplňek a zkombinovat s ním zbytek interiéru nemusí být vždy jednoduché!!
    Ty máš ale skvělý vkus a proto věřím, že to zvládneš na jedničku a vybereš to nejlepší!!
    Krásný den, Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, díky za komentář, moc mě potěšil. Docela mě překvapilo, jaký má lampion celkem úspěch i v jiných očích, ono to totiž vypadá, že provizorium bude trochu delší než se očekávalo - klasicky :)), teď musí svítidla "uhnout" jiným důležitějším věcem. Výběr je to jinak spíš snový a proto hledám levnější alternativy. I za pár šupů se dá udělat dobrý dojem ;). Z Normu 69 bych měla do obýváku strach (možná časem do ložnce), carvaggio je zas do jiných prostor, než máme my, ale pokochat se, to mě baví :). Takže levná jednoduchost to zatím jistí. Ahoj, díky za návštěvu a krásný den! Martina

      Vymazat
  2. Martinka, závidím Ti sedačku z Ikey, ja sa na ňu chystám a chcela by som to stihnúť do Vianoc. Je úžasná. Čo sa týka lustra, ja som tiež dlho vyberala, ale na nič som neprišla, až nakoniec som si objednala z Nemecka cez internetový obchod. Najprv som sa toho bála, ale všetko dopadlo dobre a lustre v obývačke a jedálni visia. Držím palce pri správnom výbere. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, moc zdravím!! Byla jsem u Vás na "návštěvě" a žasla jsem, jak máte krásně zařízený dům. Ráda se tam budu vracet :). Lustr Vám tam padne jak ulitý a je originální, krásný. Já tomu dám ještě čas, většinou se mi to vyplatí, sama jsem zvědavá, jak to nakonec dopadne a hlavně kdy :)). Sedačka je fajn i po praktické stránce, odolává i našim dvěma "andílkům", jsem ráda, že jsme do ní šli. Těším se, jak si ji pak u Vás vymazlíte, Vánoce k tomu budou skvělá příležitost ;). Krásný den, Martina

      Vymazat
  3. Martinko,
    tak to jsem vážně docela zvědavá, který si z té nádhery vybereš,...... mým favoritem je Caravaggio, ale já už to tak mám, že se mi vždycky líbí to nejdražší,.......nevím, jestli to máš taky tak, ale pokud by jsi přede mě dala deset věcí, zaručeně ti ukážu na tu nejdražší :-) :-) :-) ........ Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc zdravím!! No to já jsem taky zvědavá, jak už jsem psala Katce, je to spíš mé snění a nakonec budu ráda alespoň za provizorium :)). Hehe, ale jinak jsi to odhadla úplně přesně, mám to naprosto stejně - neomylný radar na to nejdražší, co může být, hehe. O to pak je větší zábava hledat dostupnou alternativu. Ne vždy se to daří, pravda..
      Krásný den a díky za návštěvu
      Martina

      Vymazat
  4. Ať žijí lampiony!!! Mně se u vás moc líbí, neruší, působí eůegantně, opticky zvětšuje prostor. Vzhledem k nižším stropům bych proto asi volila něco v podobném jemnějším duchu. Caravaggio i Norm u mě teď taky boduje, ale asi nejvíc by se mi k vám líbila stejně ta Tine:-). Btw viděla jsi super DIY lustr s perleťovými penízky na Hozse of Ideas? To je slast!!! Těšíms se na výběr, stejně bude stát za to;-). Měj se krásně, paa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, zatracená pravda :). Žasla jsem, jak rychle si mě lampion v našem prostoru získal, jak je to u nás maličké, je to v podstatě ideál. DIY lustr u Dagi jsem viděla a moc mě to potěšilo , o to víc, že jsem sama chtěla udělat podobný pokus ;). Takže to je velké povzbuzení a já se té myšlenky do budoucna určitě nevzdávám! O ostatním budu dál jen snít - to já ráda :). Než jsme se dostali k našemu vysněnému domečku, bydleli jsme v prostoru, kam by tyhle designovky byly perfektní, tak fantazie pracuje..(pozn. - uklidnění pro manžela :)) ). Díky za komentík Šárko, jsem za to moc ráda, doma to nemám s kým probrat dopodrobna. Ahoj a krásný den, M.

      Vymazat