úterý 20. listopadu 2012

Doupátko naší Madaleny

První část našeho víkendového snažení jsem odtajnila v neděli :). Ve stejnou dobu se za zdí pokoje pro princeznu vytvářelo "doupátko" pro naší mladší Madlenku. Slibovala jsem si od toho prostoru původně jen to, že bude jako startovní samostatný pokojík funkční, ale vzhledem k malému rozpočtu nic extra. Barva na zdech zůstala v bývalém pokojíku pro hosty a později "skladišti" všeho, co se do dalších skromných prostor u nás nevešlo, stejná a nábytek poděděný po Amálce. I když jsem se už moc těšila na znovuoživení Amálčiny původní postýlky, miluju jí :). Komoda ještě pamatuje život bez dětí.. Ale nakonec mi to nedalo a pustila jsem se náhle do snahy o malbu na zeď v podobě tak oblíbeného a opakovaného motivu v dětských pokojících - stromu. Vybavila se mi před očima fotografie, kterou jsem si kdysi uložila do PC určitě z nějakého blogu- bohužel už nevím zdroj - a se zamilovanýma očima vzala do ruky štětec. Výsledek sice trochu kostrbatý, ale nakonec jsem měla z celé proměny největší radost právě z něj ! Dokázala jsem svou představu přenést v realitu :). A Madlenka se svým ještě omezeným slovníkem nadšeně ukazuje prstem na zeď pokaždé, když do pokojíku vejde a hlásí " pipi, hůůů " ...






Hned ve dveřích vítají nejen Madlenky oblíbení skřítci, kteří jsou původně myšlení jako Vánoční, ale u nás slouží celoročně snad ještě častěji, než panenky :)






Lustr i závěsy k sobě ladí a mám je ráda, ale umělé světlo je pak celkem nedostačující, tak už teď mám zálusk na obyčejný lampion a závěsy v béžovo-růžové, které nám doteď visí v ložnici...:), tedy až seženu náhradu :))






Do postýlky jsem si prostě neodpustila pořídit sladkého ušáka z HMka. Povlečení je příjemné a tak roztomilé ! :))..






(postýlku hlídá Medy oblíbenec Timmy, snad ji tam brzy naláká ke spinkání )










..no hotové doupátko pod stromem ;)









Děkujeme za návštěvy a dobrou noc ! 

16 komentářů:

  1. Dokonalé sladění šedé a růžové. Sama bych se bála této kombinace do dětského pokoje, ale vypadá to opravdu hezky. Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, díky za pochvalu. Ona to není ani tak šedá, spíš taková zvláštní hnědá s šedým nádechem, ale k mému záměru nakonec padla dokonale. Jsem ráda, že se kombinace líbí a díky za návštěvu :), Martina.

      Vymazat
  2. Marti aj by som si veľmi priala aký pokojíček. Je to nádhera, ako si to zladila a pritom si len dolaďovala hotové. Strom krásne izbičku oživil a nečudujem sa, že tú posteľ miluješ je krásna. Nech sa tam Madlenke krásne býva. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, díky za návštěvu a pochvalu. Strom nakonec pokojík opravdu nechal ožít a je veselejší, mám radost, sama si pod něj ráda chodím lehnout, i když jen na koberec :). Snad to Madlenka cítí podobně.
      Hezký den, Martina

      Vymazat
  3. MOc se Vám to povedlo,je to krásný.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za návštěvu! Krásný den, Martina

      Vymazat
  4. Martinko,
    to je "nádhera",..... já chci být malá holčička a mít takový krásný pokojíček ..... když si vzpomenu na ten svůj, divím se, že z něho nemám "tiky",.... universal nábytek, spaní na rozkládacím gauči spolu se sestrou, kuchyňské židle u psacího stolu, hnědý "jekr" místo koberce .... brrrr ......ten strom je překrásný, moc se ti povedl ...... a ti ptáčci, oněměla jsem úžasem a jsem jako Madlenka a říkám jen ...."pipi a hůůůůů" ..... to povlečení je naprosto dokonalé, řekla bych, že v reálu vypadá o hodně líp než na fotce z HM ..... já vím, že se budu opakovat, ale nemůžu si pomoct .....N.Á.D.H.E.R.A.................Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, Ty umíš vždy tak krásně pochválit :). Děkuju! Já si do holek taky dost odrážím vlastní dětské představy a někdy jim možná dopřávám víc, než bych měla (někdy dle rodiny) - ale v lásce k dětem přece neexistuje žádný limit, no ne? ;) A na" pipi a hůůů" se taky dost často pouze zmáhám, zvlášť když je Amálka ještě ve školce a s Medy hospodaříme celý den samy :)))). Nechci se vidět po ukončení rodičáku :D. Krásný den a ještě jednou díky za návštěvu!!
      Martina

      Vymazat
  5. Martí, pokojíček je úžasný a ze stromu jsem naprosto nadšená, povedl se dokonale. Povlečení bych brala i pro sebe, je tak roztomilé :0)). Přeji další takové pěkné tvoření...Ada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ado, díky moc za návštěvu a krásnou pochvalu ! Povlečení bych také hned "prubla",nakonec..mají ho i v bílé variantě...:D.
      Hezký den, Martina

      Vymazat
  6. Šedou mám moc ráda, v kombinaci s růžovou je snad ještě hezčí. Osobně bych na touto variantou do dívčího pokojíčku váhala, ale jsem mile překvapená, jak to vypadá krásně. Velmi povedené, hned bych zalehla pod strom k zajíčkovi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já neměla tentokrát moc na vybranou a nakonec jsem se díky takovému "omezení" přiblížila i u nás doma k něčemu, co se mi vždy líbilo. Mám radost, že jim to spolu tak svědčí a že se líbí. Díky za hezkou pochvalu a za návštěvu! :)
      Hezký den, Martina.

      Vymazat
  7. Martinko, i druhá princezna bydlí moc hezky. Strom je úžasný a to povlečení....
    Mějte všichni hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Marti nádherné, už první pokojík byl bomba a tohle je úžasné pokračování! Musím říct, že mě to nakoplo a i když je ještě Jula se mnou v ložnici, tak to musím předělat :D a povlečení je doufám už na cestě :) Tomu jsem totiž naprosto propadla :D... no a strom, ten mám na pinterestu už uložený nějaký ten pátek a těším se, až budu moci něco podobného zrealizovat... nádherné! Jsi neuvěřitelně šikovná a s mužem jste fantastický tým! krásné dny celé rodině, R.

    OdpovědětVymazat
  9. Doupatko pod stromem vypada moc utulne a urcite se tam male bude krasne hrat se skritky (a taky spat ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera! Odkud kupujete HM Home? A koberec je z ikea? Moc děkuju za odpověď.

    OdpovědětVymazat