neděle 18. listopadu 2012

Ma petite princesse

Posledních několik měsíců mi probíhaly hlavou myšlenky, jak bych mohla pokojík naší Amelie přizpůsobit jejímu novému pohledu na svět kolem sebe, jejím fantaziím a představám. Růžová, princezny, šperky...To byla klíčová slova k přiblížení se jejímu snu :). Využila jsem toho, že jsme brzy chtěli zrealizovat samostatný pokojík pro Madlenku a nechala jsem tak plánování volný průběh. Původně jsem měla v hlavě trochu jiný obrázek - sytě růžová stěna, zlaté, žluté a tyrkysové a hlavně třpytivé doplňky..Jak čas postupoval, převažoval nad mou původní myšlenkou čím dál více "rozum" :). Sytě růžová by malý prostor ještě zmenšila, moc pestrosti na jednom místě by také společně nedělalo dobrotu a vůbec - nadchla mě jemně růžová volánková záclonka z HMhome :))). Ve výsledku to tedy vypadalo tak, že jsem potřebovala současné nadšení zkombinovat s plány z časů minulých a pár měsíců plánování a postupného nakupování se realizace pokojíku musela vejít do jednoho víkendu - jinak by to nebylo překvapení ;). A toho jsem se nakonec také bála- jak to bude pohromadě vypadat? A jak na to Amálka zareaguje?  Výsledek můžete posoudit sami. Pro mě ten nejdůležitější výsledek ( přes několik nedodělávek ) - Amálce se rozjiskřila očka štěstím. Uffff...:)







 Troška červené z minulých plánů přeci jen zůstalo..Ikeáckou truhlu jsem prostě musela sehnat, aby měla princezna kde schovávat své dlouhé šaty :). Na poličce jsem ponechala Amálčinu výzdobu - dřívka a kamínky..po kom to ta holka má? :)













Improvizace se projevila nejvíc asi na lustru, bedně na hračky a záclonovém "bunkru"- vše za rozumný peníz.




Taburet jsem sehnala v letním výprodeji na Bellarose.




Toaletka - případně šperkovnice pro mě bylo veliké dilema. Nechtělo se mi pořizovat plastovou, nakonec jsem měla štěstí na aukru a při slevách speciální edice v Ikea jsem dostala nápad...








Pokusila jsem se o jednoduchý motiv zámku na zeď a pak už jen pár zlatých doplňků..




Amálka a pohádky na dobrou noc - nerozlučné přítelkyně :). Proto jsem květinku produkující jen intimní osvětlení vyměnila za pořádnou lampičku, aby si zachumlaná do peřin nekazila nad knížkami oči.




Vysněnému voálu na okno a povlečení to tam myslím moc sluší - mám z nich radost jako bych byla malá holka já :).




Princezny moc rychle rostou, tak si tohle období s ní hodlám opravdu užít :)). Mám radost, že ji mé pokusy rozveselily. Na jak dlouho?...






Krásný nedělní večer! A děkuji manželovi za pomoc :-*

11 komentářů:

  1. Nádherný pokojíček :-). Jsi zlatá maminka :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, díky moc za pochvalu i za návštěvu ;). Nj, co by člověk pro ty svá zlatíčka neudělal..:). Hezký den, Martina

      Vymazat
  2. Martinko, to je krááása, Amálka musí být nadšená, já být malá holčička, tak určitě jsem .... růžová k holčičkám, i když sbírají klacíky a kameny, prostě patří ..... moc se ti to povedlo .....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, díky moc. Měla jsem z růžového pokojíku dopředu hrůzu, ale Amálka tou barvou prostě žije, tak ať to má, jak to cítí - když už má tu výhodu vlastního prostoru ;). Jsem ráda, že se jí to líbí, ale moc toho zatím neužívá, leží od pondělka v horečkách s angínou :(. Hezký den a díky za návštěvu :), Martina

      Vymazat
  3. Krásný večer Marti!!..celý víkend čekám na to, až zahřmí :o)...a Ty jsi nezklamala !!! ..opravdu neskutečná krása s velkým puncem kouzla..přeji Amálce spoustu růžových snů a rodičům..velká gratulace !! Dalo to spoustu práce,ale stála za to ..hlavně už jen pro ty zářící očíčka..krásný večer !! Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko :). Tak to jsem ráda, že se líbí. Časem snad dopřeji Amálce víc tématických doplňků, to mě bude bavit:). Práce bylo o to víc, že nám zrovna v plánované rekonstrukci vypovědělo zdravíčko, ale uf..je to. Moc zdravím a těším se zase u Tebe ;). Martina

      Vymazat
  4. Odmenu si vyberu dnes po jedenacte vecerni :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásný pokojíček...rozkošné. Hezký večer. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, děkuju moc za pochvalu a návštěvu! Krásný den :), Martina

      Vymazat
  6. Martinko, papučky jsem vrátila do koše a po prohlídce zámku zůstávají takové jemné, růžové vzpomínky...
    Jste šikovní (ty a manžel) a vtipní!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))), Heleno, a pak kdo je tady vtipný :). Děkujeme moc za zúčastnění se prohlídky a přijďte zas. U nás jsou dveře otevřené ;). Hezký den, Martina.

      Vymazat