pátek 23. listopadu 2012

Mezi podzimem a Adventem

Je to zvláštní období. Spousta příprav, málo času na oddych...Možná je to u mě umocněné tím, že máme za sebou čerstvě přestavbu dětských pokojíků, holky vše do včera střídavě zpestřovaly vysokou horečkou (co má jedna, musí mít i druhá ), s naším Bronxem prožívám jedny moc napínavé a důležité chvíle v jeho - a posléze i našem životě :) a zítra (teď už vlastně dnes) naše mladší dcerka oslaví už druhý rok života (pořád mi to ne a ne dojít..)! Čas běží, Vánoce přede dveřmi, spousta hospodyněk už šílí s adventní výzdobou a já tím, že se jí chci do poslední chvíle vyhnout, nejspíš demonstruji svou touhu po zastavení se a hlubokém nádechu.. Mimochodem - už jste zkoušely fotit při dvou nemocných dětech, které Vám nenechají ani pět klidných minut a neustále vyžadují Vaši maximální pozornost? :))) Ale protože já mám výzvy ráda, nedalo mi to a navzdory zapadajícímu slunku a nátlaku okolí, jsem svůj záměr chtěla přeci jen zachytit. Konečně jsem se dočkala vázy z H&M, kterou jsem si tak přála a i když jsem myslela, že letos u nás šípky nebudou, s ní jsem změnila svůj názor okamžitě a pro pár se jich před dům rychle vykradla. Ladí jim to spolu...




Dnes mi z BR dorazily i úžasné samolepky, jednu jsem na svíčku vyzkoušet musela..




Nedávno jsem neodolala nápadu na jednoduchou výzdobu polštáře pomocí obtisknutí barvy na látku rozpůleným jablkem. (Příště bych se barvy tolik nebála, ale to je také hodně o materiálu, který použijete. )






A nakonec odpověď na otázku - jaké svítidlo u nás zvítězilo? :) Zatím žádné z navrhovaných, a tak zcela plnohodnotně slouží "provizorní" lampion Ikea :). Zvykla jsem si hodně rychle, rozhodně mě neruší jako svítidlo bývalé..





Přeji Vám teď už dobrou noc a spoustu času na užívání si pohodové atmosféry - i když někdy na úkor spánku, jako nyní v mém případě ;)



18 komentářů:

  1. Martinka máte to doma krásne a ten nápad s jabĺčkom je super, určite vyskúšam, ráda k Vám chodím,Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za návštěvu a milý komentář:). Jablíčky jsem se inspirovala na netu a také mě to ke zkoušce zlákalo..Mějte pěkný večer, Martina

      Vymazat
  2. Marti krásne fotky, všetko tak jednoduché a elegantné, ale to už som písala niekoľkokrát. Prajem dievčatám skoré uzdravenie. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, děkuji moc znovu za pěknou pochvalu i přání k uzdravení. Už to vypadá lépe..Mějte hezký večer :), Martina

      Vymazat
  3. Martinko, fotky, ač pod nátlakem okolí a zapadajícího slunce, se ti moc povedly¨, .... polštářek je nádherný, krásně podzimní,.... váza nemá chybu, moc se mi líbí ...... Marki

    PS: Přeju ti, ať jsou holčičky brzy zdravé a ty se konečně vyspíš.
    PPS.Doufám, že se na mě nebudeš zlobit, ale dovolila jsem si tě "nominovat" v "JEDENÁCTCE" na mém blogu, více informací se dozvíš tam .......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc díky za krásná slova, jsem ráda, že se mi povedlo zachytit svůj záměr :). Děkuji i za přání, holky už tu zlobí jako čerti :)). Za nominaci také moc díky, vážím si toho, o to je pro mne těžší odmítnout :( - jsem také jedna ze zásadových, ty pochopíš ;). Hezký večer, Martina

      Vymazat
  4. Marti příspěvek krásný, jako vždy! Ale hlavně přeji klid, pohodu, odpočinek a brzké uzdravení, to člověk potřebuje nejvíce, nám se naštěstí( musím zaklepat) nemoci zatím vyhýbají... Vázička úžasná, nápad s jablkem bomba a fotky jsou nádherný... a jj znám velmi dobře tahání za nohavici a mamiňo pojď, pojď :D... hezký víkend celé rodině, R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radusch, moc děkuju! U nás už se nemoci táhnou po tři týdny a to je docela záběr..ale už se to snad ubírá ke šťastnému konci :). Přeji Tobě i malé hodně zdravíčka a krásný zbytek předadventního týdne, Martina

      Vymazat
  5. Krásné fotky, skvělý stůl z palet, pařez a ten polštářek...Moc hezké. Jsi šikovná. Hezký víkend. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, moc děkuji!! Od šikuly jako jsi Ty si pochvaly moc cením. Hezký večer :), Martina.

      Vymazat
  6. Marti, krása jako vždy...šípky jsou klasika, krásně ti tam ladí. Polštářek je super nápad, asi by mě to nenapaslo a vypadá to super :-D.
    přeji sposutu pohody a brzké uzdravení!! K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D, trochu se mi teda příčilo matlat eternal na voňavá jablíčka, ale touha to vyzkoušet byla silnější. Díky za další návštěvu a spoustu zdraví a pohody i Tobě ! Martina

      Vymazat
  7. Zdravím martino, váza je moc pěkná a taky se mi íbí ten nápad s polštářem. Nemoci teď u nás taky vládnou , tak pokud z toho ještě nejste venku tak přeji brzké uzdravení! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, už snad s nemocemi končíme - doufám!! Alespoň prozatím. Sleduji to u Vás průběžně také a vím, že jste na tom hodně podobně - takže i já Vám přeji brzké uzdravení! Díky za návštěvu a krásný večer, Martina

      Vymazat
  8. Krásný a inspirativní blog máte. Hezké předadventní období přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo, děkuji moc za návštěvu a přeji Vám také spousty pohody před vypuknutím Vánoční euforie :). Martina

      Vymazat
  9. Skvělý blog, budu sem moc ráda chodit :). Můžu se zeptat, jak se ti podařilo sehnat tu vázu? Psala jsem o ní a několik dalších doplňcích z HM na svém blogu, jůůů jak já bych je chtěla.. . :)
    Pěkný den,
    oliva z http://modedeboulangerie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Moc díky za návštěvu. Na Tvém blogu už jsem dříve několikrát byla, jak jsem teď po nakouknutí zjistila :), je tam spousta prima typů a nápadů! Jinak mé "tajemství" je dobrý kamarád za hranicemi, který je občas ochotný něco námi vysněného koupit a přivézt :). Na jednodušší cestu k H&M home si bohužel ještě asi počkáme :(.
      Hezký den i Tobě, Martina.

      Vymazat