čtvrtek 13. prosince 2012

Jen si vydechnout..


.  .  .




.  .  .

Nevím, jestli to u nás momentálně vypadá dostatečně vánočně,
připraveně pro ten velký den..
Ale určitě vím, že mi to letos tolik neleží na srdci.

Vše a všechny důležité kolem sebe mám, chci si to konečně užívat. 

A zvolnit tempo..předevčírem mě odvoz na pohotovost trochu zkrotil
a možná nepřímo k tomu i donutil..

.  .  .



A tak jsem také jednou poslechla sama sebe a jen si té pohody kolem úžívám :)





Neodolala jsem letos černé barvě i v předvánočním čase a 
vyzkoušela si  také si dopomoci k něčemu, 
co jsem si zatím nezvládla koupit, 
pomocí spreje..




Děkuji všem mnou sledovaným blogerkám za bezednou inspiraci
a doufám,
že si také někdy najdete příležitost na malé vydechnutí.



Třeba Vás k tomu nasměruje i song, který jsem si dnes s chutí a hodně nahlas pobrukovala v autě ;)


.  .  .

tak zpomalte ;)


Vaše Martina


13 komentářů:

  1. Milá Martino, doufám, že to nebylo nic vážného...dekorace jsou krásné a myslím, že dostačující ... a černý sprej je super, také ho hojně využívám:)). Přeji pohodový předvánoční čas a hlavně hodně zdraví. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuju moc, nebylo, "jen" záda, takže spíš hodně bolestivého, než vážného..Ale už se zase hýbu, jak se na mamku patří :D. Díky za přání, také přeju krásný předvánoční čas a radostné těšení se na Ježíška ;). Martina

      Vymazat
  2. Martino, vánoční výzdoba vypadá moc pěkně. A k tomu zdraví, odpočívej a užívej si pohody a klidu, zdraví máme opravdu jen jedno. Mě to moje vypeklo v neděli, také jsem byla odvezena....... jen nevím jak ten klidový režim v tom vánočním shonu aplikovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že už je lépe. U mě byl klidový režim vynucený bolestí nakonec jen tak dva dny, víc si ani neumím představit, tak držím palce! Přeju ať se Ti brzy uleví, hodně odpočinku a pohodové Vánoce. Děkuji moc za pěkná slova, Martina.

      Vymazat
  3. Tak s tím s vámi naprosto souhlasím.Přece nemusíme být stále na vánočním tobogánu. Krásný a příjemný blog máte. Hezký advent.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc díky. Přeji krásné a pohodové Vánoce, Martina.

      Vymazat
  4. Marti, myslím, že to máš dostatočne vianočné a v tom, že všetci dôležitý sú okolo Teba máš pravdu. Musíme si to aj užívať. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc díky, kochám se u fotek od Vás. Je to nádherná vánoční atmosféra. Tak ať jsou Vánoce plné klidu, pohody a štěstí;), Martina.

      Vymazat
  5. Martinko, máš to .............. N.Á.D.H.E.R.N.É ................opatruj se, šetř se a léč se ...........pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, jsi moc hodná. Děkuji a přeji krásné Vánoce, Martina.

      Vymazat
  6. Martinko, fotky jsou krásné, máš to kolem sebe moc hezké, tak si užívej a hlavně, ať nic nebolí!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, moc děkuji. Už je lépe :). Přeji krásné a pohodové Vánoce, Martina.

      Vymazat
  7. Milá Martinko,

    přeji celé Tvojí rodince, krásné a radostné Vánoce..spoustu štěstí a zdraví..Tvým beruškám radost z dárečků a rodičům klídeček a pohodičku vánoční..hezky si celé svátky užijte..do alelujááá :o) měj se moc hezky, pa Věrka

    OdpovědětVymazat