úterý 25. prosince 2012

Love is in the air..

Po všem tom shonu kolem Vánoc konečně nastaly ty chvíle, kdy si člověk opravdu užívá jen blízkosti rodiny, poklidné atmosféry a dlouho připravovaných lahůdek..
  Letos bylo méně dárků, o to snad více lásky - alespoň já to tak vnímám :-).



 Snad ani děti nepostřehly, že jsem se i ve výzdobě držela stále své oblíbené barevné kombinace.





Bílá, černá, stříbrná...Lákala mě zlatá, ale nakonec vše dopadlo, jak to asi dopadnout mělo :).
Vánoce nám začaly ozdobením ministromku, který jsme si s dcerkami přinesly z lesa a usadily ho do oblíbeného květníčku..




(Zdobila ho naše Amálka a dekoraci - krásný stříbrný stromek - jsem sehnala úplnou náhodou při honu na dárky za pár korun.)

Za vánoční stromek jsme sehnaly krásný smrček v kontejneru, který nám bude pak zdobit přední zahradu. Pořídila jsem letos sadu bílých kouliček, pár starých červených přestříkala na černé a to vše doplnila o trochu stříbrných a skleněných. Stromek mě letos tak uchvátil, že se mi na něj nechtělo skoro nic dávat :).




Ještě 23.12. jsem se hrbila nad šicím strojem a snažila se dokončit alespoň dva z plánovaných tří DIY polštářků.
Jeden se sametovou hvězdou (pentagramem) a druhý lněný s nápisem, který si mě hned získal :)

" Happyness is nothing more than good health and a bed memory"



...



Svícnu jsem si užívala po celý adventní čas..





Letos jsem si zvládla naplánovat i slavnostní tabuli.  Z šedého lnu jsem vyrobila dva jednoduché běhouny, stříbrný svícen jsem opět náhodně ulovila ve výprodeji v Hornbachu, talíře mám druhým rokem od manžela (vyhrál je pro mě na aukru :) - mám k nim nostalgické vzpomínky z dětství) a zbytek co dům a příroda dali ;).










Největší ozdobou našeho svátečně prostřeného stolu byl pro naše dcerky stejně lavor a v něm plující "loďky", na ten se vždy nesmírně těší a mě baví pozorovat odraz svíček v jejich očích, který se mísí s jiskřičkami prozrazujícími jejich nadšení :).




Právě pro ty chvíle mám Vánoce ráda. Přeji i Vám spoustu takových hřejivých chvil i v přištím roce a moc děkuji za to, že tu jste!
Krásné svátky a mnoho zdraví a štěstí v novém roce!



Vaše Martina <3

14 komentářů:

  1. Martinko, nádherné fotky .... fotíš úžasně .... u nás plavaly lodičky v úplně stejném "lavoru" ....:-):-):-) krásné a pohodové "svátky" .....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkuji za návštěvu ;).Tenhle lavůrek mám po taťkovi - původně hlavně na bramborový salát :)), ale tomuto účelu také moc dobře slouží i sluší. Měj krásné dny, M.

      Vymazat
  2. Marti, veľmi sa mi páči ako máš všetko nádherne čisto zladené.Urobila si opäť krásne fotky ako do časopisu. Prajem Ti i takto po sviatkoch krásne dni v kruhu svojej rodiny. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, děkuji moc, i za krásné přání - nápodobně. Krásné dny v novém roce, M.

      Vymazat
  3. Martinko, všechno si nachystala s láskou a je to vidět. Nádhera!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, moc děkuji. Ano, tkvěla v tom má podstata těchto Vánoc.., tak mě to moc těší! Díky za návštěvu a krásné dny v novém roce - Martina.

      Vymazat
  4. Marti, krásně fotíš... Interiér úžasný, no, co dodat:) Krásné! Přeji pohodové sváteční dny. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, díky za návštěvu, moc mě to těší! Přeji mnoho krásných dní v novém roce, Martina.

      Vymazat
  5. Dobrý den Martino,máte to nádherné krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto, moc Vám děkuji. Krásné dny v novém roce přeje Martina.

      Vymazat
  6. Marti krásné fotky, jako z časopisu, užívám si každý malý detail! Stříbrná k vám stejně ohromně sedí. Na pentagram se chystám štětcem, stále nezrealizováno:-). Jsem ráda, že vše klaplo! U nás taky upřednoštňuji kvalitu nad kvantitou a klid a pohodu;-). Vše nej do nového roku a zdraví celé rodince, posílám virtuální objetí, papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, jsem ráda, že jsem to nakonec nějak dala do kupy - v hlavě to bylo, ale jinak..vše na poslední chvíli s vyplazeným jazykem :).Tak mě pochvala moc těší :-*. I já přeji Tobě a Tvým blízkým spoustu dobrého v novém roce a děkuji!!! M.

      Vymazat
  7. Marti, já to u Tebe prostě miluju ;-)!! Tolik krásných zíkoutí, vše perfektně sladěno... Polštářky se Ti moc povedly a co mě nejvíc dostalo, tak ten malý stromešek, ten prost nemá chybu :-)!!!
    Tleskám!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, nápodobně!!! :)) Stromeček taky miluju, snad že je to kus lesa, který mi tu v blízkém okolí moc chybí..toho se mi teď bude zbavovat asi nejobtížněji :(. Díky moc a přeji spoustu krásných dní v novém roce! M.

      Vymazat