pondělí 10. prosince 2012

Po 2.adventní neděli



Druhá adventní neděle u nás byla trochu rozlítaná,
zažili jsme chumelení v lese a jako rodinka jsme si čerstvý sníh, i zamrzlé kaluže náležitě užili :). O to lepší byl návrat do tepla domova, k praskajícímu ohni v kamnech. A já si navíc mohla užívat svůj nový svícen..:). Dnes bylo více času i světla pro pár foto.

. . .




učaroval mě svou nabídkou prostoru pro vlastní fantazii...




..letos to vyhrává černobílá kombinace..




 V pečení cukroví jsme stále pozadu, perníčky úzkostlivě schovávám na dobu nezbytně nutnou :), ale etažér už jsme zapojili do "hry".









Doufám, že jste si užily víkend také podle svého a přeji spoustu pohody i v dalších dnech!


Martina

8 komentářů:

  1. Martinko, krása ...............ten svícen je překrásný sám o sobě ale v tvém podání je zase o level výš .............nádhera ............moc krásné fotečky ..................Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc díky. Byla to láska na první pohled :). Moc zdravím, Martina.

      Vymazat
  2. Jéé, jak to, že jsem prošvihla Tvůj ložnicový příspěvek?:-( Ten plakát je boží! Ta naše taky není hotová a říkala jsem si, že bych ji rovněž vyšperkovala alespoň obrázky s MT:-).

    Letos je tenhle krychlový svícen můj absolutní hit! Se sklem nebo bez, to je jedno. Ale taky nemůžu mít všechno, tak se budu alespoň kochat u Tebe;-). Moc krásné!
    Mějte se faj a těším se na pokračování!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :), ložnicový příspěvek je takový malý úlet, je o radosti pro sebe samu :) MT páska je super vynález, že?! :)
      Ten svícen Šárko, to je moje láska. Fakt jsem se zbláznila a musela si ho dopřát - nějak jsem se rozmazlila :). Naprosto zbožňuju i ten od By Lassen..Jsou povedené. Tak šly stranou zase jiné věci - polštářky, ozdoby..Měj se krásně, můžu zas u Tebe oči nechat ;)

      Vymazat
  3. Martinko, žádné cukroví vám nenahradí první sníh v lese... Tak klid! A hezky si užívejte!
    Svícen je nádherný!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, Vy mě umíte vždy tak krásně povzbudit! Děkuji za to a přeji krásné předvánoční dny, Martina.

      Vymazat