pátek 7. prosince 2012

Relax, Bang Bang!

Je zajímavé, jak v sobě s přibývajícími léty a kupícími se starostmi potlačujeme své "divočejší JÁ", nebo jej alespoň přizpůsobujeme své aktuální situaci, postavení, zodpovědnosti...Jistě jste si sami museli všimnout, jak moc se tento přirozený vývoj odráží i na způsobu bydlení, vkusu a vybavení domácnosti :). Ty tam jsou časy plakáty polepených zdí,  u odvážnějších třeba maleb (jo, taky si občas zavzpomínám na ohromného meditujícího buddhu nad mou postelí :)) ), nebo dokonce graffiti. 
Ale proč se toho vzdávat úplně? Dvě místnosti u nás zcela patří dětem a jejich potřebám, i chodba je přizpůsobena psovi a v obývacím prostoru ani koupelnách tedy rozhodně není pro podobné rebélie místo - alespoň zatím to tak cítím :).
Proto už se celkem dost těším z toho, že pomalu nastává období, kdy bude ložnice jen má a manželova místnost - tedy když si odmyslím ty dva malé skřítky, kteří neustále okupují naší postel a používají ji krom jiného i jako malé kino, nebo trampolínu :)).




V novém roce mám v plánu se právě na ni soustředit a konečně přizpůsobit nám dvěma. Dřív než se tak stane, dovolila jsem si tam alespoň jeden malý výstřelek, který souvisí s mou osobou a mým - i když pro mě momentálně málo dostupným - RELAXEM. Navíc - miluju kontrasty a tohle o tom celkem dost vypovídá :). Milovnice romantických zákoutí ložnic nejspíš nepotěším, možná i někoho pohorším, ale...




trocha rebélie..



..nikoho nezabije!!!



Peace & relax ;)

4 komentáře:

  1. Ten plakát mi vyvolává úsměv na rtech, líbí se mi. Dokonce si i představuji občasný nalepený štítek se jménem na siluetě .........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :), terč už je použitý - mám ho schovaný právě na památku, jinak bych s vyvěšením asi stále váhala. Ale při jeho "použití" jsem na žádné jméno nemyslela, to by mě právě odradilo - baví mě to soustředění a napětí. Je to zkrátka relax! :). Díky za návštěvu, hezký víkend, M.

      Vymazat
  2. Marti naprosto mi mluvíš z duše... při čtení Tvého příspěvku jsem si krásně zavzpomínala na časy strávené na tour s kapelou (můj exmanžel je hudebník) a bylo to super, vlastně skoro 15 let jsem strávila po klubech tady i v zahraničí a i styl života byl tomu přizpůsobený, ale pozor ve squatu jsem nežila! :D... dnes už jen vzpomínám, neměnila bych jsem šťastná, ale vzpomínky jsou to hezké. To rebelství jsem si v určitých věcech ponechala ;-)... a ještě, máte nádherné světlo v ložnici, ta první fotka je fantastická, to sluníčko tomu všemu ještě dodá, krása!!! krásný víkend celé rodině a díky za návštěvu :) R.

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, ty jedna "rebelko" ............krásnou a pohodovou druhou adventní neděli ........Marki

    OdpovědětVymazat