pondělí 3. prosince 2012

Vzkaz z lednice..

První adventní neděle za námi a já mám stále pocit, že se mě to nijak netýká.. Po třech dnech klidu jsou tu zpět horečky a tentokrát i mě opouští síly..Udělala jsem si alespoň radost hmotnou, a pořídila si díky slevě v BR svůj vysněný adventní svícen a těším se, až dorazí. Jako kontrast k takové radosti vznikla malá adventní dekorace na naší lednici, která naopak nestála skoro nic. Z minulého roku jsem měla schované magnety a formičky, které nám minulý rok zdobily lednici v podobě klasicky kulatého "věnce", letos jsem měla chuť na něco hodně jednoduchého a nebarevného. Původně to měla být číslice 4, jako symbol adventu, ale po dotáhnutí mt páskou je z toho rázem stromek...Každý si může vybrat po svém:).



Alespoň skrze vzkaz z dvířek naší lednice bych Vám chtěla popřát krásný adventní čas, pokud možno poklidný a v plném zdraví!



Moc Vás všechny zdravím
Martina

14 komentářů:

  1. Marti, jůůů, to je vtipné!:-) Musím zpětně pochválit dokonale laděné pokojíčky princezen se spoustou nápadů, doufám, že jednou budu taky takhle ěikovná máma. A ta fotka se shora z obýváku je na titulku časopisu!:-) Prostě no. 1. Těším se na další inspiro, snad to nebudu šíst až v lednu:-D. Měj se moc krásně, posílám pozdravy:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko ahoj!!!:) No, vtipné je, že letos jdou Vánoce nějak mimo mě..:)) A takhle to dopadá. Nevím nevím, jestli se dočkáš, nejspíš u nás ani nebudeš mít možnost o něco přijít..Uvidíme, zase maluju čerty na zeď:). Nejsem ani schopná chválit tu krásu všude kolem, a že jí je! Už min.14 dní se chystám napsat Ti, jaké značky bych v Tvém shopu ráda vídala.. Díky moc za pochvalu obýváku, doufala jsem, že se ta fotka shora bude líbit i někomu jinému, než jen mě;). Měj se moc fajn a děkuju za návštěvku :-*.

      Vymazat
  2. to je super nápad...ve formičkách jsou nalepeny magnety??? Bohužel u nás slouží lednička spíš jako upomínák...je plná složenek, pohledů, vzkazů apod...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirjanko, není potřeba ani lepidla. Drží to krásně samo, stačí jen vložit magnet pod formičku;). U nás dřív byla lednička plná pohlednic od přátel z výletů do světa, trvalo mi dlouho, než jsem od toho zvyku upustila. Díky za návštěvu a hezký den, Martina

      Vymazat
  3. Marti, dôvtipná dekorácia. Prajem Ti i ja krásny advent a hlavne skoré uzdravenie, aby ste si ho všetci mohli naplno vychutnať. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, zdravím! Tají se mi dech nad nádherou všude kolem u ostatních a já jsem schopná jen polepit lednici :)). Letos se to ponese v podobném duchu asi vše u nás. Díky za přání, moc hezké zimní dny! Martina

      Vymazat
  4. Skvělý nápad se stromečkem... přeji hezký advent. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko díky za návštěvku, hezké dny! Martina

      Vymazat
  5. Martinko, to je "nádhera",.... je to jednoduché, čisté, bez kudrlinek, přesně jako tvé bydlení a navíc je to fakt "vtipné",...... ty mě prostě dokážeš neustále překvapovat a proto tě, tvé fotky a tvůj blog mám moc ráda ......... přeju ti krásný první adventní týden a hlavně, ať už vás konečně opustí všechny nemoci a bacily ..........Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, děkuju moc, to mě těší. Díky i za přání, snad už zase boj vyhráváme. Hezký víkend, Martina.

      Vymazat
  6. Moc hezká dekorace. Brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milá slova a přání. Krásný víkend, Martina

      Vymazat
  7. Marti ahoj... lazaret zdraví lazaret ;-) u nás je to to samé, ne a ne se toho zbavit! Musela jsem se smát, když jsem to u Tebe včera viděla, já totiž lednici taky polepila, jen hvězdou, když budeš mít čas jukni, třeba se taky zasměješ, máš to krásné a vtipné :).... holky držte se! pa R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radu, no taky jsem se smála, když jsem nakoukla k Tobě :). Už jsem pak nestihla napsat komentík, ale před chvilkou jsem napravila ;). Moc přeju, ať se vám s malou uleví, já už po měsíci doma ztrácím zdravý rozum - viz.můj poslední příspěvek :D. Tak se pěkně kurýrujte a užívejte klidný víkend. Díky za návštěvu! Pa, Martina.

      Vymazat