neděle 20. ledna 2013

Magic of gold

Bílá, černá 
...
zlatá.
Nová barva v našem obývacím pokoji.
Stačí jí jen troška



  
a jakoby rozsvítila vše okolo sebe, i mě :)
(nikdy dříve bych nevěřila, že si pořídím zlatou do interiéru)



pruhovaný a zlatavý polštář z H&M, černý Ikea (je naprosto báječný, dělá mi pravou zimní radost)


Vázička z Bellarose určena na hyacint, když ale zrovna není žádný při ruce, sluší ji i modřínová větévka.
Místo podnosu jsem použila kameninovou formu na koláč :).


Vše to vlastně začalo zlatobílým svícínkem Bloomingville, byla to láska na první pohled.
Je úžasné, jak zlatá s bílou a černou dohromady geniálně fungují - myslím.
I se dřevem jí to moc sluší..



Svícen mi byl asi souzen..
..před pár měsíci zahlédnut v Ikea Blue collection..
..zmizel..
..a teď čekal v koutě ve výprodeji, na má rozzářená očka!



A jelikož se nechávám moc ráda inspirovat, nedalo mi to a zkusila jsem si troufnout na něco, co jsem doposud zatím jen skrze jiné blogy vzdáleně obdivovala..



Dvěma spřízněným duším tak děkuji za "nakopnutí" - Šárka a Věrka budou určitě už vědět ;)


jen škoda, že nemám světélka s průhledným drátem..:(
Tako co myslíte, sluší to té troše "zlata" u nás? 
a
Pozvali byste si ji i k sobě domů? ;)

Krásný zimní večer všem.

20 komentářů:

  1. Chodím pravidelně na váš příjemný blog. Máte moc krásné příspěvky a vkusně zařízený byt.
    Zlatá je krásná, k vám se hodí. My jsme na "stříbrnou":) Přeji krásný týden. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo, děkuji moc za návštěvy, jsem ráda, že se Vám u nás líbí. Já také miluji stříbrnou, ke zlaté jsem si našla cestu až nedávno, ale i k sobě jdou pěkně ;). Hezký večer, Martina.

      Vymazat
  2. Veľmi pekná je zlatá, možno tak 8 rokov dozadu som ju používala. Potom som prešla na striebornú. Tak ako som hovorila v komentári v minulom príspevku zlatá sa vracia a ty si to krásne ukázala. Veľmi sa mi jej jemné použitie u Teba páči.Je to ohromujúce. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, ano, zlatá slaví svůj comeback a mě strhla také. Moc se mi líbí její rozzářenost uprostřed neutrálních barev. Děkuju moc za návštěvu a krásnou pochvalu, hezký večer, Martina.

      Vymazat
  3. Taky mám trochu zlaté :), od soboty v ložnici :) a čekám ještě na dvě úžasné zlaté věci z Nordic Day od Bloomingville! :) Nad svícnem z IKEA jsem uvažovala při poslední mé návštevě a zařadila jsem ho mezi "musím se s tím sžít" a teď vidím, že jsem si ho měla koupit. Vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :), svícen trochu mátl ze začátku i mě, ale nakonec k nám zapadl. Zlaté věci ve vaší ložnici jsou úžasné kousky, měla jsem je taky v merku ;). A dívala jsem se, že tu nejsem sama, komu by se líbila i vázička ve tvaru revolveru, to je prima! :) Ložnicím a dolaďování zdar a díky za návštěvu, M.

      Vymazat
  4. Marti, uáááááááááááááááá! To je naprostá dokonalost, jsi lepší než zahraniční blogy, hlavně proto, že jsi "naše"!:-D Ty brďo, fakt bych nevěřila, že svícen je z Ikea, je famózní! Zlaá je přesně jak píšeš, zářivá, pozitivní, prosvětlující a dokonce mi nevadí ani v kombinaci se stříbrnou. Společně s krásnými polštářky, kobercem, stolkem a sedačkou tvoří fakt stylové bydlení. Máš u mě i body za tu osvětlenou větev:-). Hned bych se stěhovala, k vám se vše náramně hodí. Současný minimalistický trend s lomenými liniemi bych hned zabydlela i u nás, ale řekla jsem si, že budu respektovat duši našeho domu a ta je jiná. Proto si vždycky udělám radost jen nějakým malým designovým kouskem, taky kdyby mě to náhodou omrzelo!;-)

    Měj se krásně a jsem šťastná, že máš blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, teda, jsem ráda, že zlatá u nás se tolik líbí. Děkuju moc za nádhernou pochvalu, úplně se tu červenám;). A moc si toho vážím. Zlatá v moderním pojetí mě opravdu láká, ale zemité tóny a přírodniny nikdy neomrzí, to vždy zůstane pevným základem i u nás :). Také se uchyluji k experimentům jen v menších mírách, jinak to ani nejde..Ještě že jsem normální smrtelník s omezeným kontem - těch lákadel teď všude je..:D. Díky moc a měj se krásně ;), M.

      Vymazat
  5. Máte úžasné bydlení, chodím sem ráda nakukovat a "slintat"!!! Příjemný začátek pracovního týdne přeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, ráda Vás tu zas uvidím :). Děkuji za návštěvu a mějte se fajn, M.

      Vymazat
  6. Marti, opět krásné fotky, krásný interiér, krásné nápady...máš to prostě super!! mě se zlatá a měděná líbí už dlouho - myslím, že jsem ji poprvé obdivovala na Stylizimu nekdy loni touhle dobou na zlatých flitrových polštářkách - ale nějak si na ní zatím netroufám, neumím si ji totiž v mém interiéru představit... ale co není, může být, nikdy neříkej nikdy, že... tobě se to ale sakra povedlo, navíc ten nápad s větví je super, něco přesně pro mě, která se s vánoční výzdobou tak těžko loučí :-D!!
    Měj se krásně!!
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc díky!! O Stylizimu mi ani nemluv, jsem na Nině přímo závyslá :D. Větev jsem k nám přistěhovala právě proto, že Vánoce jsem si moc neužila. A raduju se stejně jako naše holky :)). Měj se moc fajn a díky za další komentík ;), M.

      Vymazat
  7. Dobrý den,
    můžu se zeptat, kde jste koupila ten paletový konferenční stolek? :)
    Díky a hezký den
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo, stolek je doma vyrobený. Je to celkem snadné, jen trochu pracné. Mějte se fajn, M.

      Vymazat
    2. Díky moc za odpověď.. Je fakt super, moc se vám povedl! Hezký den i vám, eva

      Vymazat
  8. Martinko, krááása ..... fotky jak z časopisu .... té "zlaté" to u tebe moc sluší ....vypadá to, jako by tam patřila od nepaměti ... pokud bys moc toužila po průhledném světelném řětězu na balldesign.cz, ho mají za stovku .....zatím se měj krásně a já se jdu ještě jednou "pokochat tvými nádhernými fotkami .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, Ty vždy umíš tak hezky slovy pohladit ;). Děkuju moc za chválu i za typ, už jsem ho také od jinud zároveň s Tvým dostala, balldesign si asi se zákaznicemi polepší :)). Díky moc za návštěvu i milou chválu, měj se krásně, M.

      Vymazat
  9. jedním slovem... ELEGANCE... moc jí to u Vás sluší Marti a souhlasím, že neskutečně prozáří, což v zimě není k zahození, že ;-) a moc se mi líbí pokud je dekorace na špalku, to je úplná bomba... ty protiklady, úžasné! Moc hezky jsi si s tím pohrála a výsledek je nádherný! Já se nějak pořád držím těch zemitých tónů :D, ale trošku si v myšlenkách pohrávám s mint barvičkou, možná se na jaře u mě vyloupne ;-) paa a krásné dny! R.

    OdpovědětVymazat
  10. Radush, moc díky, jsem ráda, že se u nás zlatá líbí. Odolávala jsem,ale neodolala. Ale opravdu má neskutečnou energii, která je pro zimní dny i večery jak dělaná ;). Zemité tóny jsou tutovka a Ty to s nimi opravdu umíš, ale občasný výlet mezi zajímavé barvy je taky fajn - už se moc těším na ten Tvůj jarní! Krásné dny i Tobě a díky ;), M.

    OdpovědětVymazat
  11. Je to krása... Zlaté to u vás moc sluší:) Jsem velká obdivovatelka tvých fotek. Hezké dny:) Monika

    OdpovědětVymazat