neděle 27. ledna 2013

Miracle..

..snít je dobré..
..mám s tím své zkušenosti..
..snění Vás může dovést i k zázrakům..
..a jeden takový se stal 24.1...


..náš Bronx je tatínkem..
..máme ohromnou radost!!

místo slov tentokrát video

everything is nothing if I ain´t got you.."B"

Dobrou noc a krásné sny (nejen v noci ;) )
šťastná Martina

10 komentářů:

  1. Martinko, moc gratuluji! Mám chuť běžet za Adamem, je to takový psí otec, a ukázat mu to vaše štěstí...tak až zítra.
    Bronx je velký fešák, dětičky jsou kouzelné!
    Klidný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo, moc děkujeme - mluvím i za taťku :). Jsem tu z toho pořád jak u vytržení, srdíčko plesá. Díky a hezký večer, M.

      Vymazat
  2. Martinka, Bronx je nádherný a malinkaté rozkošné. To muselo byť radosti. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, to teprve bude radosti, až je naše holky uvidí naživo a budou si je chtít odvézt všechny domů :)). Ano, jsme šťastní všichni, M.

      Vymazat
  3. Pane jo, už jsou venku? Tp je nádhera, gratuluji Marti:-). Necháte si nějaké?;-)
    Moc zdravím, Bronx je borec:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, jsou prostě kouzelní!:) Díky moc za gratulaci a co dodat k Tvé otázce? - snění se i nadále nevzdávám ;)). Pa, M.
      PS: doufám, že balíček ode mě dorazil na správnou adresu a v pořádku :)

      Vymazat
  4. No páni!!!! Díky Marti za krásnej zbytek pracovního dne !! dám to ještě jednou, protože dojemná husina z videa ještě neodezněla :oD..takže na dálku a pomyslně zdravím nejen Bronxíka, ale i ..krásnou a šťastnou pššššt... """ babičku""" :o))))a hlavně...gratuluji ♥ ..i tohle je požehnání!!! ...přeji dobrou volbu a šťastnou ruku :-) pa Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, jsem ráda, že se fazolky i video líbí :). Jen mě mrzí ty popisky ve videích, že přeskakují, ale i tak z toho snad vzešlo něco, co bych ráda vyjádřila. Ty jo, a manžel si mě tu celý večer dobírá, co by babču :))). Ale to mě teda dělá ještě pyšnější ;). Pa a díky, uvidíme, jak vše dopadne. Hlavně, aby jim všem přálo zdraví. M.

      Vymazat
  5. Marti, gratuluju šťastnému tatínkovi :o):o):o) ...... to video je nádherné a ty štěňátka úžasné ....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki , moc díky!!! Je to opravdu splněný sen. M.

      Vymazat