pondělí 7. ledna 2013

Místo k relaxu

Jak už jsem napověděla v jednom z předchozích příspěvků, mým největším předsevzetím pro tento rok je vybudovat z naší současné ložnice místo především pro mne a manžela, a to tak, abychom se v ní cítili dobře oba dva. Romantická ale v jistém smyslu nejspíš zůstane.
 Ráda bych do ní totiž otiskla i trochu osobitosti 
- něčeho, co se týká konkrétně nás dvou 
- plán mám, sama se nechám překvapit, zda vyjde :).

Takový je současný stav u nás.



Postel jsme si dopřáli už před rokem. Co projde změnou bude určitě barva zdí, závěsy, osvětlení a ostatní nábytek.
Tady je několik inspirativních fotek, které mě nadchly - ať už nějakým detailem, nebo celkovým dojmem..Třeba poslouží i ostatním, kteří mají v blízké době podobný záměr :). 
Bohužel některé mám uložené tak dlouho, že už si nepamatuji, kde jsem k nim přišla, proto se omlouvám za neuvedený zdroj.


Ššššššššššedá...




photo by Stylizimo.com



photo by rosaliga.blogspot


..a k ní kontrastní svítidlo..

photo by homedit.com


..co dokáže lampa/lampička..





photo by Ikea

...lněné povlečení...

photo by H&M home

Nejraději bych viděla kombinaci šedé, bílé, černé, přírodní a zlaté barvy..


  tuhle fotografii přímo zbožňuji - zinkový kufr, obraz, kožešina, svícny...

 photo by stylizimo.com (úžasná kombinace textilií)


photo by housenuber15.blogspot.se


 ..a nedovedu si tuto místnost představit bez nějakého originálního doplňku - např. špalku místo nočního stolku, žebříčku, který nahradí němého sluhu, zrcadla ve starém okenním rámu...nádhera!!!


photo by stylizimo.com








Přeji Vám krásné snění ...

Martina

10 komentářů:

  1. Martinko, mě se tvoje ložnice líbí i tak .... ale vím, že člověk se mění a vyvíjí .... zvláště pokud se o danou věc intenzivně zajímá, čte, listuje ... a vytváří si názor, představu ..... držím ti palečky, ať se tvůj "sen" po dokonalé ložnici brzy stane "realitou" .... už se moc těším na výsledek .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, napsala si to hezky :). Je to tak a u mě je to ještě komplikované tím, že mám ráda změny...ale to asi každá z nás ;). Moc děkuju za držení palců, budu to potřebovat. Uvidíme, jak to dopadne. Měj krásný den, M.

      Vymazat
  2. Martinka, ja som tiež v lete prerábala spálňu a musím povedať, že sa v bielo šedo čiernej kombinácii cítim veľmi dobre. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,zdravím ! Já se na Vaši ložničku dívala už několikrát, je opravdu moc povedená. Máte moc šikovné ruce. Takové krásné výsledky mi dodávají ještě větší odvahu. Krásný zbytek víkendu, M.

      Vymazat
  3. Marti, je to úúúžasná inspirace. Přesně můj styl. Šedá, bílá, přírodniny a len... působí velmi harmonicky a dodává uklidňující dojem, který si myslím je v ložnici vééélmi třeba ;-) Už se moc těším na výsledek!!!
    Pa Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc zdravím ! Původně jsem měla vizi striktně černobílou, ale právě ta harmonie všeho co si sama popsala je teď pro mě moc sympatická a láká mě i trochu zlaté. Uvidíme, co z toho nakonec dovedu převést do reality.
      Hezký den a díky, M.

      Vymazat
  4. Marti, stejnými fotkami jsem se inspirovala také;-). To jsem na Tebe zvědavá, určitě to bude stát za to. My to vlastně stále hotové nemáme, jen základ:-(. Ale taky jsem pro něco osobního v ložnici a vůbec v celém bydlení! Postel je úžasná, půjde to samo:-). Musím napsat a mrkni na neonovou jarní kolekci od Broste!!!:-P
    Moc zdravím, papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári ahoj !:) Inspirace jsou všude kolem tak úžasné, že je i oříšek si vybrat ;). A jak si napsala - sama jsem na sebe fakt zvědavá :P. Možná jsem si ukrojila moc velké sousto, ale holt snílci mívají velké oči;). Moc se těším na tu vaši dokončenou, už teď je úžasná. Broste neonovku už jsem taky mlsně skoukla :D, ale mají parádní zas naprosto všechno...a ty dřevěný stoličky :).
      Měj se krásně, M.

      Vymazat
  5. úžasné inšpirácia, veľa z týchto obrázkov mám tiež už dávno uložených v pc, tiež sa chystáme presťahovať do nášho nového domčeku a toto je presne moja šálka kávy :) Som zvedavá na výsledok u vás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu a sdílení sympatií - ty ložnice jsou opravdu povedené. Držím palce, ať se i Vaše podaří podle představ a doufám, že naším výsledkem pak příliš nezklamu.
      Hezký den, M.

      Vymazat