čtvrtek 17. ledna 2013

Nejistý krok..

Vždy jsem v domě počítala s knihovnou. Bez ní si domov nějak nedovedu představit. Nedávno jsem ale dvě dřevěné v oblíbeném odstínu "antik" zaměnila za bílý Expedit




Zda to byl správný krok se teprve uvidí :). Vše dělám s rozmyslem, to ale neznamená, že si mé oko i tak nepotřebuje zvyknout. Ještě je potřeba doplnit vložné díly s dvířky - konečně trocha uzavřeného úložného prostoru a možná i šuplíky. Ráda bych ty otevřené měla trochu volnější na případné dekorace ;). Určitě je ale i dost odkládacího místa přímo na knihovně a to mě tuším bude bavit!


( zatím moji milovaní buddhové :) )

Už od začátku jsem se těšila na doplnění knihovny košíky z banánového vlákna - konečně mám kam bezpečně uložit mé třetí oko - foťák :)
Slibovala jsem si od kombinace bílé a přírodního materiálu pěkný efekt. Jen netuším, zda to bude ladit ke zbytku obývacího pokoje - beru to opět jako výzvu!





Zatím se mi k nim hodí alespoň pár nových radostí, za kterými si  už opravdu pevně stojím - a které blíže představím v některém příštím příspěvku..




Dobrou noc...

9 komentářů:

  1. Ahoj Marti, knihovňa je výborná vec, jednak na knihy ale i na drobné dekorácie. Košíky sa mi páčia, v nádhernom bielom priestore všetko jemne rozbíjajú. No a zlatá tá mi taktiež máta v hlave. Vidím, že bude opäť po rokoch v kurze. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, bez knih to prostě nejde, a určitě se to do budoucna nezmění, jen jsem chtěla prostor, který nebude úplně otevřený, odhalený...Snad to ve výsledku bude fajn. Zlatou jsem nikdy dřív nemusela, za to teď se mnou dělá divy :)). Díky za návštěvku, krásný víkend. M.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Lucko, tento "výsek" ještě jde, ve zbytku jsou zatím odhaleny naše knihy..:))). Ale děkuju. Hezký víkend, M.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Katko, díky za povzbuzení. Musím si zvyknout. Prima víkend, M.

      Vymazat
  4. No teda, ta nová dekorace mě fakt zajímá, zamilovala jsem se hned na první pohled! Hezky nám foť více, prosíííím....
    Krásný výkend a mnoho pozdravů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, Šárko, tak nakonec na tu zlatou u nás alespoň malinko došlo ;). Neodolala jsem. Až bude příležitost, vyfotím. Tobě také krásný víkend, M.

      Vymazat
  5. Po knihovně taky toužím, .... snad se jí jednou, až doděláme střešní prostory dočkám, zatím jsou u nás knížky porůznu po bytě a potupně v krabicích, má "čtenářská duše" trpí .... Marki
    PS: Už se moc těším na tvé slibované dekorace !!!!

    OdpovědětVymazat