čtvrtek 3. ledna 2013

(po)vánoční dárek

Dnes jsem si udělala takové malé, soukromé Vánoce

Vše se posunulo do celkem běžného režimu - jak já už to potřebovala! :)

 - starší dítko bylo po prázdninách vypraveno do školky a když mladší po obědě usnulo, 

rozsvítila jsem si stromeček, 
přiložila do kamen a...
převzala zásilku z Nordic day :).



Před pár týdny jsem se na ně obrátila znovu se specifickou prosbou, která se týkala stínidla na lampu 
 House doctor. Vždy ochotná paní Martina mě opět nezklamala a díky ní jsem si mohla tuto radost dopřát.




Při rozbalování balíčku jsem se usmívala. Potěšil mě nejen jeho obsah, ale hlavně myšlenka, že jsou tu pro nás ti správní lidé na správných místech. 
Ti, kteří se snaží dělat svou "věc" jak nejlépe dovedou - a ono je to pak na výsledku hodně znát.

Ještě netuším, jestli bude mít stínidlo čestné místo v centru obýváku, jak bylo i původně plánováno, ale očka mi září jak malému dítěti.

Těším se na to, co nás potká v novém roce, na nová dobrodružství i ve světě blogu, nová plánování, nové inspirace...



Jsem ráda, že jsem mohla v minulém roce poznat - i když "jen" virtuálně - nové spřízněné duše a děkuji za inspirace všem, které chodím tak ráda navštěvovat a za milá slova těm, které mi tu nechávají vzkazy.

Krásný nový rok 2013!

10 komentářů:

  1. Krásně se čte cos napsala! :)Mimochodem nádherné stínidlo sis vybrala! A se službama, Bella Rose a Nordic Day naprosto souhlasím. Paní Martina je na svém místě. Víc takových!
    Ráda bych také popřála krásný nový rok 2013, ať se Ti daří a máš se hezky, spoustu inspirace pro krásné fotografie a články na blogu!
    oliva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivo, díky za návštěvu! Paní Martině musím ještě napsat..je zlatá.Děkuji moc za přání - nápodobně :)), už se na ten rok celkem těším, stejně jako na příspěvky od Tebe a ostatních, moc ráda nakukuji ;). Krásné dny v novém roce, Martina.

      Vymazat
  2. Marinko, to stínidlo je nádherné .... určitě se u tebe v bytě bude vyjímat ..... i já v BR a ND moc ráda nakupuju ...... a nikdy nejsem zklamaná ..... krásný zbytek večera .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki,díky ! V BR a ND vlastně v dnešní době dělají to, co je pro ostatní obchodníky většinou nad rámec možnostem, nebo spíš ochoty..I proto jsem jim věrná. Krásné dny v novém roce :), M.

      Vymazat
  3. Marti, aaach ;-)... nejprve Ti moc chci poděkovat za návštěvu a krásné přání, které jsi u mne zanechala i já Vám přeji vše NEJ do nového roku! :)
    No a teď už ke Tvému balíčku, mně by také zářila očka, přiznám se, že po tomto stínítku také pokukuji... mám moc ráda Tvůj styl a hlavně odvahu, kterou já občas postrádám a nechám se přemluvit... jedním slovem ÚŽASNÉ! Ať už bude stínítko kdekoliv, bude mu to tam 100% slušet! :) krásný večer, paa R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, díky! Jsem ráda, že se můj výběr líbí :), nakonec i u manžela překvapivě uspěl..Já se vždy nechala právě hodně limitovat úsudkem ostatních, ale konečně jsem přišla na to, že mám dělat věci po svém a líp se mi dýchá. U mě to bylo hodně znát..Našla jsem včera jeden skvělý DIY nápad a má milovaná Rosaliga jej dovedla zkombinovat právě s tímto "stínítkem", tak mě to hodně láká, ale uvidíme. Přeju Ti mnoho dobrého a splněného v letošním roce a těším se na další Tvé příspěvky ! Pa, M.

      Vymazat
  4. Ahoj Martinko,máš nádherné fotky a stínidlo je krásné.Chci ti popřát krásný Nový rok a těším se na další fotečky....krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto, moc děkuji a nápodobně ! ;) Moc zdravím, Martina.

      Vymazat
  5. Martinka, prajem Ti v novom roku 2013 hlavne veľa zdravia a rodinnú pohodu a množstvo krásnych inšpirácií pre nás ostatných. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, ještě jednou moc děkuji. Těch přání si opravdu vážím. Já se už teď těším na spoustu inspirací od ostatních, letos už díky blogu mám větší přehled a mohu si vychutnávat větší množství nádherných fotek a nápadů od vás blogerek ;). Přeji také spoustu zdraví a spokojenosti, M.

      Vymazat