úterý 15. ledna 2013

Tiché kontrasty..



Venku ledově křupavo
...

(hihi, Guru při úprku domů)
..

doma praská oheň v kamnech
..



Je krásné mít bílou zimu, když se můžete po svém zahřát :)




..u nás dnes panuje klid..




Mějte se pohodově!
Martina 

9 komentářů:

  1. Moc ti tu pohodou přeji, Martinko!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo, moc děkuji! Byla opravdu jen chvilková :)). Tak snad o víkendu to bude lepší. Krásný večer, M.

      Vymazat
  2. Marti , krásne fotky. Guru je úžasný. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, zima je v tomhle kouzelná :) I Guru se pak víc drží doma v teplíčku. Hezký víkend, M.

      Vymazat
  3. Marti, vždy obdivuji tvé nádherné fotky. Teď se vyhřívám také u krbu. Ještě, že ho máme. Měj se fajn. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, díky za návštěvu. Ohníček doma je věc přímo úžasná! :) A já obdivovala nedávno jeden kout u krbu u tebe v inspiraci..Měla jsi tam úplně stejný, jaký byl v našem původním projektu, ale i takhle jsme spokojeni. Tak prima hřejivé večery, M.

      Vymazat
  4. Omg, tak na Tebe přesně sedí můj článek, krásné!!! Já se taky tak jednou těším na ten oheň, ááách...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, taky jsem se musela smát, když jsem se pak podívala k Tobě ;). Přesně typy k nám - nemám doma skoro nic - kožešinka mi zatím žádná nevyšla, možná jen trochu pleteniny a dřeva. Ráda bych už delší dobu šla do větve v koutě ;). Díky za super inspiraci! Pa a měj se moc fajn, M.

      Vymazat
  5. Martinko, nádhera .... úžasné fotky .... Marki

    OdpovědětVymazat