úterý 12. února 2013

Beránek od Valentýna..

Když jsem byla malá holka, 
dostala jsem k Vánocům takovou roztomilou vestičku z králičí kožešinky.
Zbožňovala jsem ji.
Brala jsem si ji s sebou do postýlky a tiskla k ní svou tvář.
Spokojeně jsem usínala..


Nevím, kam se poděla,
ale má touha po tom  pocitu ani přes léta nezmizela.
Jsem od přírody "zmrzlina".
Možná i proto mi můj manžel dopřál tolik vytoužený komfort.



Hřeje mě už jen pohled na ni...




..a má nekonečné množství využití :)






 Děkuji, můj Valentýne :-*
Teď se mi bude zas o něco lépe usínat, i když jsi daleko ode mě..




Klidné sny všem
Martina

12 komentářů:

  1. Martinka nádherné fotky. Kožušinky sú super vec a ich využitie veľké. Na stoličke, na gauči, na posteli alebo len tak pohodené pred krbom. Mám na Teba ešte jednu otázku, či by si mi vedela poradiť. Vidím u eba ten krásny peň na kolečkách. Mám doma dva odrezané pníky a chcela by som ich použiť v interiéri. Ako si ten svoj upravovala? Ja sa bojím, aby som si do domu nepriniesla nejakých nežiadúcich obyvateľov. Treba to niečím natrieť? Dík za radu. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, s kožešinkami je to naprostá pravda. Právě to se mi na nich líbí, široké spektrum využití. Špalek byl asi dva roky na zahradě, takže o zmizení kůry se postaral právě hmyz :), ale je z tvrdého dřeva, tak se moc daleko pod povrch dostat nemohl. I tak jsem ho ale samozřejmě ošetřila, na radu jednoho odborníka jsem jej napustila (postříkala) prostředkem Lignofix I-profi, bylo to rychlé, jednoduché a hlavně účinné - doporučuji ! Tak už se moc těším na špalky u vás ;). Krásný víkend, M.

      Vymazat
    2. Ďakujem za radu Martinka. Andrea

      Vymazat
  2. A tak uz vim, cos delala do pulnoci :-), jeste ze nejsem doma :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, od tvého "Valentýnka" bych spíš čekala kožešinku z "jelínka" :o):o):o), ale tahle určitě více zahřeje !!!! Je krásná a moc jí to u tebe sluší ..... kde jsi sehnala tak úžasného chlapa ???? Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki :))), to mě samotnou nenapadlo :). Je právě úžasný v tom, že dělá i nečekané činy ;) a naše "hledání se" by bylo na hodně dlouhé vyprávění :D. Pa a krásný víkend, M.

      Vymazat
  4. Martinko kožešinka je nádherná.hezký večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, moc děkuji. Právě teď mi hřeje nohy, sápe se na mě nějaký bacil, brr:(. Krásný víkend a díky za návštěvu, M.

      Vymazat
  5. Martino, krasne fotky. Kozesinky ja taky rada :o) Moc se mi libi i ten stolecek ze spalku. Preve jsi me privedla na myslenku... Mej krasny den, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, děkuji moc za návštěvu a pochvalu. Jsem ráda, že se náš "špalíček" líbí :)), vřele takový kus nábytku doporučuji ;). Hezký víkend, M.

      Vymazat
  6. Milá Marti,
    pozdě, ale přece Tě moc zdravím a opět žasnu, jak pár stylových doplňků dokáže vykouzlit opravdu originální domov! Prostě jak z časáku, žeru všechno:-)
    Měj se krásně, papa

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Marti,
    pozdě, ale přece Tě moc zdravím a opět žasnu, jak pár stylových doplňků dokáže vykouzlit opravdu originální domov! Prostě jak z časáku, žeru všechno:-)
    Měj se krásně, papa

    OdpovědětVymazat