čtvrtek 7. února 2013

Black & white corner

 Černá & bílá

   světlo & stín...

  miluji kontrasty




  ..odráží reálný život..chvíli jste na výslunní, chvíli zas bloudíte v temnotě..



 Ke světlu je třeba si občas trochu dopomoci ;)


lampa Ikea, svícny a polštář H&M home




Všechny moc zdravím a děkuji, že se vracíte.
Martina

8 komentářů:

  1. U Vás je vždycky tak krásně.... :) Mám moc ráda Váš blog! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc, taková slova potěší :)) - a nápodobně ;). Hezký den, M.

      Vymazat
  2. Nádhera!!! Nemůžu zaskočit na kafe? ;-) Krásný pátek a víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, díky ! :) Ajaj, náladu na kafe už jsem asi prošvihla a teď by se Vám v našem lazaretu asi nelíbilo. Hezký víkend!M.

      Vymazat
  3. Martinko, jako vždycky nádhera .... krásný víkend .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, jako vždy moc milý komentář a jako vždy moc potěšil ;). Také krásný víkend, M.

      Vymazat
  4. Marti, kdykoliv jsem tady, obdivuji špalky a teď jsem si dokonce všimla, že mají kolečka. Je to úžasné, jako vše u tebe. Hezký víkend. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, já zas ráda chodím k Tobě, jen mě mrzí, že nejsem častěji schopná komentáře. Musím napravit :). Krásný víkend a díky, M.

      Vymazat