sobota 16. března 2013

Čokoládové muffiny



Nedávno jsem se nechala inspirovat v kuchyni a upekla dětem výborné čokoládové muffiny.





Pokud nevíte, co upéct na víkend, pak vřele doporučuji, recept najdete u Mrs.Hardy.




Jsou vláčné a chuťově zatím nejlepší, co jsem pekla. Nakonec neodolali ani dospělí, kterým muffiny nikdy nic dříve neříkaly :).




Pohodový víkend ;)

Martina

5 komentářů:

  1. Vypadají skvěle, hned to jdu vyzkoušet :). Pěkný víkend! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, vypadají úžasně, už jsem i koukla na recept, dokonce ho i přeložila, ale nevím jakou mouku,jakou jsi dávala ty ??? Hladkou nebo polohrubou ??? Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, já dělala z hladké mouky. Doporučuju taky použít nějaký menší šáleček, pokud jich nechceš dělat kvanta, jako nakonec já :)))). Hezký víkend ;) M.

      Vymazat
    2. Martinko, děkuju za radu ..... Marki

      Vymazat
  3. Muffiny já můžu a tyto vypadají skvěle. Určitě vyzkouším! Hezký víkend :-)

    OdpovědětVymazat