čtvrtek 14. března 2013

Dům u jezera




Nedávno jsem viděla TV upoutávku na stylovou romantiku s mým oblíbencem Keanu Reevesem ( nj., byla to má první platonická láska :))), to už je let..) a neméně sympatickou Sandrou Bullock - 
Nejde mi o to dnes předvést filmové okénko :), ale ten dům.....ach.

...

Fantazie mi opět pracuje na plné obrátky, jako malé holce. Z toho asi nikdy nevyrostu. Jsem úspěšnou výtvarnicí, mám dost prachu a ruchu velkoměsta, nasednu do svého oprýskaného autíčka a "prchám" hodiny do ticha...Kde se místo domů za okýnkem míhají tisíce kmenů vzrostlých stromů, silnice se mění v polní cestu a je slyšet jen šum ptačích křídel.
Dunivým krokem se proběhnu po dřevěném můstku, otevřu prosklené dveře a jako bych sama létala.. Ve vzduchu závan malířských barev, všude kolem zrak dopadá na vodní hladinu, barevné listí polétává ve větru a naráží do skleněných stěn..








O takovém prostoru jsem za mého raného mládí snila. Tam bych si dovedla představit tu správnou rekreaci právě pro mou osobu. Jen nejnutnější kusy nábytku, vše v industriálním stylu, vzdušné, světlé a pro ostatní možná neútulné, prázdné..








Nikde ani človíčka, jen já osobně bych si musela přivézt smečku psů, pro zahnání případného strachu :)).








Vidíte to někdo podobně ?;)  Chtěli byste také takový prostor pro únik z chaosu?
Dům byl postaven pouze pro účely filmování a pak zase zbořen (kde byl umístěn se můžete podívat tady ), ale i díky němu se na film vždy moc ráda znovu podívám. 
Jak stále říkám - snít se musí !







Případné hezké pokoukání Vám přeje
Martina

2 komentáře:

  1. Děkuji za připomnutí krásného filmu, dům se mi moc líbí, ale nezvládla bych v něm být přes noc, jsem strašpytel :-) naprostou hrůzu ve mně vyvolával dům - chata v lese - zpěvačky Rachel ve filmu Osobní strážce - sklo, okna a za nimi ...

    OdpovědětVymazat
  2. Martí, cítím to naprosto stejně.-) Sama žiju na venkově, takže úprk od chaosu mám splněn....Ale tenhle dům to bych si nechala líbit určitě na zimu vypadnout právě sem... Mým snem je dům na pláži ....snad se na stáří poštěstí .-))
    Moc tě zdravím a přeji klidný večer Andy

    OdpovědětVymazat