neděle 17. března 2013

Naše Skye..



... aneb dlouho vyhlížená návštěva, která už částečně zůstane s námi :)

Sobota se opravdu vydařila. Byl jasný den, téměř bezvětří a sluníčko hřálo. Na návštěvu k nám přijela chovatelka s celou bandou Bronxových vydařených potomků. Byli plní energie, my zas radosti a moc jsme si to užili :). Nebyla to ledajaká návštěva, ale pro mě osobně dlouhá léta vysnívaný den.
Zůstaly mi nejen krásné vzpomínky, ale i naše první fenečka - Skye.




 Tahle princezna s hvězdou na čele je opravdu jeden z mých splněných snů, se svým kukučem po námi zbožňovaném tatínkovi a krásným jménem po mnou léta obdivované mamince.


Celá rodina je "vzhůru nohama" a i když teď lítám po domě s hadrem nebo lopatičkou v rukou,
 stále mi to jaksi úplně nedochází :).
Bronx nejspíš zatím doufá, že ta "návštěva" jako každá jiná přeci jen časem odjede, 
ale na svou tvrdošíjnost je vlastně šikovný až až.




Snad bude naše rodinka v takovém složení doopravdy spokojená.
Moc bych si to přála.
Vím ale jistě, že na včerejší sobotu zůstanou velké vzpomínky.










Tak ať se Ti v naší rodině líbí a daří, ty naše "hvězdo nebeská" :-*




Krásný zbytek neděle

Martina

19 komentářů:

  1. Ach můj bože, tak je nááádhernááá !
    Co je to za rasu ?
    My si o Vánocích pořídili fenečku Pepinku - anglického buldočka, jsme z ní všichni taky celí paf ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))), já jí to vyřídím, i když to teď slyší ze všech stran - aby jí to moc nestouplo do hlavy :). Je to americký staffordšírský teriér. Ono se to u těch faldíkových štěňat někdy zle rozpoznává :). Buldočci jsou vždycky k sežrání, to se Vám nedivím. Tak pejskům zdar! ;)

      Vymazat
  2. Nevím, jak se píšou komentáře, když "chybí" slova :). Nádherná štěňátka a přeji z celého srdce Vašemu novému "mimi" hodně zdravíčka a ať si děláte velkou radost navzájem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivo, moc děkujeme!!! Zdravíčko hlavně, to si tu pro ně přejeme všichni. Krásný den, M.

      Vymazat
  3. No, ta jsou kouzelná! A ten krásný pohled na první fotce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu jí už podezřívám, že si tu pózu nacvičovala - mám ji tak vyfocenou už asi třikrát, pokaždé na jiném místě v jiný čas :)). Hezký den Moni, M.

      Vymazat
  4. Martinko, to je tedy parádní reportáž -díváme se tady všichni, psi, to je naše :o)
    Psí slečně přejeme veselé dětství, Bronxovi nadhled a tobě, aby si všechno zvládala jen s úsměvem :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)), to jsem ráda, že jsem někoho potěšila. Díky za krásná přání a zdravíme pejskomily ;). M.

      Vymazat
  5. Martinko, Skye je P.Ř.E.K.R.Á.S.N.Á !!!!!!A ta první fotka naprosto dokonalá, tomu říkám "psí oči" ...... nemůžu se na ni vynadívat .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to ona umí :))). Jen těžko říct, jestli ty oči zdědila po mamince, nebo tatínkovi, jsou to totiž stejné "hérečky" všichni :). Hezký den, M.

      Vymazat
  6. Marti, tak to je krása. Nádherná slečna. Nech sa jej u Vás páči. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkujeme. Snad si opravdu všichni "sedneme". Hezký den, M.

      Vymazat
  7. Marti no ta jééé! Pes je nejlepší přítel člověka a ideálně, když jsou dva, to je pak veselo:-). I když pořád nadávám na chlupy, prdíky, olízané svačinky a počůrané rohy, bez nich by to prostě nešlo;-). A't se máte všichny rádi, krasavice je to!:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je, hvězda :D. Taky jsem to vždy viděla ideálně na dva, ale holt byla mezi nimi "pauza" pro vlastní děti :)). Teď se na ní Bronx už kouká trochu nerudně, ale doufám, že se brzy prolomí ledy, vezme ji na milost a prodlouží a zpestří mu to ten společný čas tady s námi. Díky za krásné přání, jsem taky nepoučitelná bojovnice proti chlupům :P, ale co se dá dělat, napsala si to úplně přesně ;). Pa, M.

      Vymazat
  8. Marti,je nadherna!!!! Ja osobne bych teda asi nevedela, ktereho si vybrat, takovi nunanci - bych si je chtela nechat vsechnyyyy :-D
    Marti, mam na tebe jednu prosbicku: chtela bych se te zeptat na jednu malickost, ale nenasla jsem tu nikdo tvuj email. Mohla bys mi ho, tady nebo u me, prosím zanechat? Dekujiiii a preji hodne radosti s bafanama ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :), já naštěstí vybírat nemusela :D, narodily se fenky dvě akorát pro mě a chovatelku. Jinak bych byla v koncích. I když manžel už na mě zkoušel i verzi, že k ní vezmeme ještě jednoho modrého pejska, no to už bychom si ale museli na zahradě stlouct nějaký vejminek :))). Můj mail je: marta.jelinkova@gmail.com ;), M.

      Vymazat
    2. Marti moc děkuji, už ho tam máš ;-)

      Vymazat
  9. Marti, až mám v oku slzu, je božská a nádherně napsáno a to jméno... boží!!! ;-) Vaše nadšení naprosto chápu a přeji ať se Vám všem krásně žije pospolu :)hezký večer, paa
    p.s. děkuji za návštěvy, já vůbec nestíhám :( paaa ať už je tu jarooo :)

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou nádherná štěnata!Krásný příspěvek.Hezký den.Věra

    OdpovědětVymazat