pátek 22. března 2013

Před rokem..

Teď se všude probírají rozdíly v počasí minulého a letošního roku.
Jaro asi ještě není úplně připraveno,
ale já také ne.
Alespoň ne v dekorování bytu.

Už se na něj neskutečně těším, je to mé nejoblíbenější roční období.
A tak jsem se alespoň potěšila ohlédnutím o rok zpět.
Tou dobou opravdu venku vše hřálo, svítilo, zpívalo, vonělo..
A doma vládla nežná fialková.



Dostala jsem tenkrát úžasnou kytici nádherných tulipánů od kamarádky ( ona ví, čím mě potěšit )
a romantickou "šálku" od mamky.


A spíchla jsem si svůj první sametový polštář s oblíbeným motivem :)



Byla to pěkná a povzbuzující barevná kombinace, stále mám pro ni slabost, i když letos mám představy úplně jiné..
Nejspíš ale zůstane jen u představ a tak budu možná ještě ráda za oprášení
loňských výtvorů.




Tou nejdůležitější "ingrediencí" je stejně pořádné sluničko :).
Tak ať nám dny čekání na něj utečou co nejrychleji..

Děkuji za krásné inspirace ostatním blogerkám
a moc milé komentáře k našemu miminku :).

Martina

3 komentáře:

  1. Bolo to u Vás krásne minulý rok. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Marti fotky moc dobře znám, dekorace jsou krásné! S těmi vyjíčky jsi předběhla dobu:-). Víš co si myslím? Že z péřovky bude najednou na krátký rukáv, uvidíme, příroda ví, co dělá;-). Pohodový víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, u tebe je krásně .... letos i loni ...... Marki

    OdpovědětVymazat