pondělí 11. března 2013

Trpělivost..

Doufala jsem, že už vážně přišlo jaro...Myslela jsem si, že už se uzdravuji..
Poučila jsem se nakonec, že na nic se nemá spěchat a měla bych mít, mě často tolik vzdálenou,
trpělivost..
...

Venku ještě doznívají (snad už poslední) záchvěvy zimy a já dostala další várku antibiotik. Nedá se svítit.
A tak jsem si ten čas do úplného uzdravení chtěla co nejvíc zpříjemnit. A vyndala ze skříně lněné povlečení,
které jsem chtěla použít až do zrenovované ložnice. Na zahradě jsem vyrýpla jeden hyacint
a k dokonalosti to dotáhla naše Amálka, která v ložnici vystavila obraz, vytvořený z jedné z našich svatebních fotografií. 




 ..a nesmí chybět ani potrava pro duši i mlsný jazýček :)








Přírodě se nemá odporovat a trpělivost se v takovém případě hodí. Teď už věřím, že bude brzy lépe.
Moc vás zdravím a děkuji za návštěvy.



Martina

12 komentářů:

  1. Marti, krásne fotky a všetko dotiahnuté k dokonalosti. Prajem Ti skoré uzdravenie. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc zdravím a děkuji ! Kochám se u Tebe, ale jsem na štíru s komentáři. Krásný večer, M.

      Vymazat
  2. Marti, ty máš tedy dlouhý zimní spánek:-(, ale doufám, že o to víc budeš mít energie na jaro! Já jsem uklidila o víkendu sněhule a péřovku a dnes ji zas oblékla:-/. Schovávat nemá cenu, proč se nepotěšit teď?:-) Dokonalé s lampou, mobilem, čokoládou, vázou (vším)!:-) Dcerka bude po mamince a konečně jsem Tě poznala, Těší mě!!!:-* Hodně zdraví a sil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shari (jestli to i tak můžu napsat), už se nemůžu dočkat jara se vším všudy, to mi věř ;) Snad se sněhulky provětrají opravdu jen na krátko. Už mám dost i ohně v kamnech, a to je co říct :). Energii sice budu muset směřovat pak někam jinam, než na zkrášlování bydleníčka, ale o tom zas třeba příště :).Díky moc za vzkaz a přání zdraví, moc mě to potěšilo !;) Pa, M.

      Vymazat
  3. Marti, s prepínaním síl to netreba preháňať, presne tak isto pred dvoma týždňami som si myslela, že už som fit a znovu som do toho spadla a bolo to ešte horšie. Prajem skoré uzdravenie. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, holt mámy nejsou zvyklé se jen tak "hroutit", ale někdy to jinak nejde..Snad už se brzy vše obrátí k lepšímu a dočkáme se i opravdového jarního nástupu. Díky za návštěvku a přeji krásné dny, M.

      Vymazat
  4. Dobrý den Paní Marto,
    moc ráda chodím na Váš blog, je plný inspirací a krásných fotek, ale nevím co je špatně, poslední dva dny mi místo vaších fotek a obrázků svítí nějaké kolečko, nevíte proč, moc děkuji a přeji hezký den radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, děkuji moc za Vaše upozornění, díky němu jsem začala pracovat na nápravě - to je tak, když jsem až přespříliš aktivní, to se nevyplácí :(. Něco už jsem napravila, u starších příspěvků budu muset příznivce požádat o špetku trpělivosti..
      Mějte krásný den, M.

      Vymazat
  5. Martinko, krása,...... nádherné fotky, povlečení i fotky .... držím ti palečky, ať se brzy uzdravíš,.... tak hupky šupky, zavrtat se pod peřinu a O.D.P.O.Č.Í.V.A.T !!!!!!!! pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, díky moc. Potřebovala jsem se v té "krizi" obklopit něčím fajnovým :). Krásný den, M.

      Vymazat
  6. BOŽSKÉ Marti, já myslím, že to stačí, není třeba nic dodávat ;-) Přeji brzské a hlavně už konečné uzdravení!!! paa R.

    OdpovědětVymazat