středa 17. dubna 2013

Malá jarní vzpruha

Nevím, čím jsem si dárek zasloužila, snad ještě opožděně k narozeninám,
ale taková překvápka si nechám líbit :).
Nedávno jsem si vyhlédla praktické a přitom pěkné hodinky, vhodné k mému běžnému nošení. Jako máma, která stále něco umývá, vaří, přepírá, blbne se psy a teď i na zahradě, jsem přesně něco takového potřebovala. 
Vyhrála u mě opět fialová.



Pásek je samozřejmě silikonový (lehký na údržbu) a cena je tedy velice dostupná.



Pořídit si je můžete na ZOOTu , internetovém obchodě s módou a trendy doplňky.
Objevila jsem jej teprve nedávno a díky jeho celkem nevšední nabídce a hlavně úžasnému přístupu k zákazníkovi, si mě ihned získal.
Před pár dny mě v jejich nabídce zaujala značka 2087 se svými originálními doplňky z eko materiálů.




Musím přiznat, že růžová a korálová barva mě teď na jaře dost lákají.
(nemáte nějaký typ na slavnostnější top v těchto barvách?)
(zanedlouho jdu na svatbu a nechci působit jako obvykle dojmem "černé vdovy" )


Mějte krásný den
Martina

6 komentářů:

  1. Hodinky jsou moc pěkné, Zoot mám ráda kvůli šperkům, pár kousků mi visí na věšáčku.
    Na jaro jsem si pořídila korálové sako, k němu by ta šedá taška nebyla vůbec marná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korálové sako..taky mě láká :). Zdravím a díky za návštěvu ;), M.

      Vymazat
  2. Ahoj Marti, krásná odměna a za zuper cenu, jestli mají v nude barvě, tak nebudu spát:-). A nádherně jsi je vyfotila, jak z časopisu! U Zootu stále váhám, ale bižu mají moc povedenou. V obou barvách mám vzdušnou košily bez rukávů a dlouhou sukni, oboje TopShop. Tyhle barvy letí, určitě něco seženeš;-).
    A opožděně k narozeninám velkou pusu, vše nej a hlavně zdraví!!! Pozdravy posílám:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, moc díky za gratulaci :). V nude barvičce by byly fajn, ale bohužel. Snažila jsem se fotit novým objektivem, ještě se musíme sžít, tak jsem ráda, že se foto líbí, děkuju :). Nakonec jsem podlehla maxišatům v jemných barvách, a do zásoby jsem ještě podlehla topům ve zlatavé žluté a smaragdově zelené..na svatby jsem konečně ready :D. Na šaty ale zvyklá nejsem, tak snad neudělám rodince ostudu. Díky za komentík a těším se zas u Tebe, M.

      Vymazat
  3. Martinko, ty hodinky jsou nádherné ...... koukla jsem na stránky a pár kousků bych si tam taky vybrala ..... krásně si je užij .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki. No na Triwa nemám, ale s těmito se zas nebudu bát všech každodenních činností a moc mě potěšily. Pa a krásný den, M.

      Vymazat