středa 24. dubna 2013

Stesk po modré..


Po příchodu vytouženého jara na mě vždy dolehne krom fyzické únavy i psychické osvěžení.
Nastane čas plánovat, do čeho se pro ten daný rok pustit, na co síly jsou, nebo by mohly být.
Mám to tak pokaždé a možná proto jsem si v tomto období posteskla po časech minulých,
kdy jedinou mou starostí byla starost o sebe samu a vrhala jsem se s chutí do studování.

A také jsem si připomněla mou léta oblíbenou barvu, modrou.
Tak jsem si dopřála tu radost a znovu se obklopila věcmi, které byly pro mne potěšením i před lety :).


Začalo to těmi polštářky z H&M, nemohla jsem jim odolat.


..stejně jako minivázičce a stylové svíčce.
To byla konečně ta správná doba na vysněnou TineK 



.. blue..


K mým relaxům z dob minulých každodenně patřilo studium čínštiny - miluji její znělost a vždy mě fascinovala kaligrafie. Psaní znaků mne opravdu bavilo. 
I přes dlouhou pauzu si stále zahrávám s myšlenkou znovu zkusit oprášit to málo, co v mé hlavě ještě zůstalo a vrátit se ke studiu zpět - zatím jsem se k tomu sama ale nedostala. 


Okolnosti mě tlačí k přemýšlení o dalším zaměstnání, letos končím s rodičovskou "dovolenou", tak by se každá snaha hodila..
Má dřívější čínská šéfová zkrátila mé jméno a řikali mi Tin-na (v překladu zlato/zlatíčko ) , no řekněte, takového oslovení se v pracovním poměru jen tak nedočkám :).



Závislost na dobrém sypaném čaji mi ale zůstala (tady voňavá kombucha s broskví, mmmm).


A co vy ? Máte rádi modro-bílou kombinaci? Čaj ? :)



Toť mé nostalgické okénko. Mějte se krásně a 
zai jian 
("cai tien")
 - 
na shledanou příště ;)

Mar-tina

7 komentářů:

  1. Modrá si v poslednom čase aj u mňa nachádza svoje miesto. Je krásna. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modrá je víc než dobrá ! :) Mě vždy uklidní. Mám ji moc ráda. Moc Vás zdravím Andreo, mějte se krásně ! M.

      Vymazat
  2. Teda Martí, já koukám, co všechno neumíš!?:-) Moc Ti přeju, aby jsi našla to pravé, co by tě bavilo. Modrobílá s Tvými stylovími kousky vypadá fantasticky, polštáře jsou nádherné! Batika se mi taky moc líbí. Závidím To ten hand made tác alá Tine:-). A modré misky od Tebe už znám, taky nemají chybu. Jsem taky čajová;-). Měj se fajn, papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já taky právě koukám, co už všechno neumím :P :). Za pět let dokáže jeden opravdu v různých směrech zakrnět, ale ani tak bych nic neměnila :), kdy jindy si dětí pořádně užít :)). Ale co bude dál...? Tác je super, byl pracnější, říkala jsem si už nikdy víc, ale možná se ještě do něčeho pustím..Tine K nemá chybu ;).Tak čaji zdar a pa a díky za přání, budu potřebovat hodně štěstí..M.

      Vymazat
  3. Ja sypané čajíky milujem, aj modro-bielu kombináciu mám rada, aj keď doma jej veľa nemáme. Možno si vezmem inšpiráciu, máte to tu nádherné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc za návštěvu i milý komentář. Moc mne to těší. Máte nádherné fotografie i tvoření a přeji Vám v nové etapě Vašeho života mnoho štěstí. Martina

      Vymazat