pondělí 1. dubna 2013

Velikonoce

Velikonoce nepatří zrovna k mým oblíbeným svátkům,
zachraňuje je vždy pouze fakt, že tou dobou začíná jaro. Letos tedy smůla.
Místo pučících stromů se za okny bělají jen poletující sněhové vločky..
Těšila jsem se v zimě na jasné barvy, brousila si zuby na neonově růžovou, ale teď  na ni nemám tu správnou náladu. Tak na ní dojde později.
Nakonec jsem zůstala věrna paletce barev, které nás provázejí po celou zimu. 
Ale už se těším na alespoň malou svěží změnu.



Vše nakonec co dům dal. Třešňové proutky a kočičky ve váze a DIY vajíčka. Ty na větvičkách jsou zrovna umělohmotné od Vietnamců za pár korun, přemalované na černo a polepené washi páskami.




 Původní žluté šňůrky se hodily jako malé oživení a inspirovali mě i na doladění úplně jednoduchého věnečku s umělými křepelčími vajíčky.




Dvě vajíčka šla na zlatou a nakonec se pěkně hodila ke lněným běhounkům na stůl, které mám z Vánoc.




Mazanec nesměl chybět, na ten se stejně vždy těším nejvíc :).





Z Vánoc jsem využila i svícen, kam jsem uložila "kraslice" z minulého roku.




Nové "výtvory" z polystyrenu jsem uložila na tácek, který mě provází už od předminulých vánoc..., po těch opravdových s marockých nádechem zatím stále jen vzdychám :).




Nechala jsem se opět inspirovat ostatními blogy a stačil mi především obyčejný lihový fix.




Venku to u nás hýřilo barvami jen na chvilku, kdy nás navštívil velikonoční zajíček a nechal tu holkám porůznu sladkou nadílku. Alespoň v tu chvíli vystřídalo padání sněhových vloček hřejivé slunko
Už aby tu bylo v plné síle..




Spoustu trpělivosti a sil vám přeje

Martina

7 komentářů:

  1. Martinka, na Tvoje dekoracie sa vzdy tesim. Musim povedat, ze moje oko sa vzdy nabazi krasou, cistotou a jemnostou. Nadherne bolo u vas. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,
      moc opět děkuji za pochvalu, ty jsou pro mě vždycky nejlepší odměnou ;). Krásný víkend, jsme snad zas o krok blíž slunci..M.

      Vymazat
  2. Ahoj Martí,
    tak nejsem sama, kdo si tu neonku šetří na slunečnější počasí!:-D Vajíčková inspirace je moc krásná, klavně se zlatou a velmi se mi líbí ten lněný běhoun, opravdu má své kouzlo! A nádherná je utěrka, tu jsi prosím Tě splašila kde?:-) Posílám slunečné pozdravy alespoň dovnitř, krásné dny a hodně trpělivosti:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári :), copak se to dá, neonově bláznit v téhle pochmurnosti? :P U sebe navíc fakt neumím předvídat, jakou budu mít náladu za pár dní..hodin :D. A je to jen o pocitech. Už to asi nebude dlouho trvat a bude to u nás svítit :))), tak teď trochu klidu..U Tebe je zas tak nádherně!!! A na utěrku už si koukám odpověď dostala ;), HMko je teď pro mě nejdostupnější zdroj.
      Děkuju moc za pochvalu a hřejivé pozdravy, nápodobně!!!:-*

      Vymazat
  3. Dobrý den moc hezké to máte všechno, ráda se u Vás inspiruji. Já teprve na tyhle krásné barvy přecházím, také mám za sebou období šílených barev.... a jsem moc ráda, za každou inspiraci. Pěkný den Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko,
      moc děkuji za návštěvu!!;) Už jsem k Vám také nakoukla a máte to moc pěkné - hlavně velikonoční vajíčka u mne bodují;)) jste šikovná. Budu se těšit na další příspěvky, mějte krásný víkend
      M.

      Vymazat
  4. Martinko, nádherné fotky .... tvůj blog je pro mě pohlazením na duši .... Marki

    OdpovědětVymazat