sobota 4. května 2013

Čerstvý vzduch


Na první pohled žádný rozdíl...



 Velikonoční dekorace sklizeny,
ani nemusím nic zdobit, stačí odhrnout závěs
a otevřít okno...




  Na stole se nám uhnízdilo malé ptáče.
Amálky práce.
Ještě že tu holku mám :).






Venku to hýří barvami,
i když díky našim třešním převažuje oslnivá bílá.
(akorát tráva potřebuje znovu zkrotit :) )




Okna dokořán, čerstvý vzduch v domě...
toho jsem se nemohla dočkat.
a nejsem sama




Plánování a práce na zahradě, děti, psi...
Není moc času na blog, ani tvoření..
A tak děkuji za Vaše návštěvy, komentáře a že se stále vracíte .
To mě opravdu těší!

Krásný a slunečný víkend

Martina


6 komentářů:

  1. Ahoj Martínko,taky jsem se těšila na tohle jarní počasí,na otevřená okna a teplý vzduch je to nádhera.Měj se Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, moc zdravím ! Ano, ta zima byla moc dlouhá..Díky bohu za ty dary,že už je vše jinak :)). Teď se jen stěží večer přemlouváme k přesunu domů, je to paráda. Krásné slunečné dny, Martina.

      Vymazat
  2. Teda Marti, co víc si přát! Krásný výhled a tenhle pohled do Tvého obýváku mě stejně nikdy neomrzí. A takhle minimalisticky mě obzvlášť baví. I když dekorace miluju, někdy si užívám když je nikde nic a nerozčiluju se nad prachem, který k nám naschvál někdo musí foukat;-). Tulipány mají fantastickou barvu! Joo a přemýšlím nad HM home, hmmmmmm:-)... Moc krásná nová kolekce! Měj se hezky, papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, ahoj!!! :) Po té zimě jsem se na to tak těšila.. Vše sklidit, užívat si čisto, prázdno a nastartovat myšlenky na to nové, co časem přijde..A Ty jsi vděčná čtenářka, když Ti stačí tak málo ;). HM home mi ani nepřipomínej, tolik mě svrbí prsty...už přes měsíc bych objednávala jak divá..ty polštářky s pírkem například..mmmhm ;)..napíšu! Pa a krásné dny, M.

      Vymazat
  3. Martinko, krásné fotky .....
    .... v zahradě ti to kvete nádherně, ty tulipány jsou úžasné .... mají překrásnou barvu .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc zdravím! U nás zatím stále bojujeme s terénními úpravami, takže zkrášlování nás teprve postupně čeká, ale mé oblíbené květiny už jsem si odpustit nedokázala :). A teď se kochám pohledem na ně. Moc jsem se na to těšila. Měj krásné dny plné slunce, Martina.

      Vymazat