čtvrtek 2. května 2013

Čistý stůl

...

..pro mě záležitost nesmírně cenná..
užívám si ji velice málo..když děti spí
tak tu vzácnost musím zvěčnit




Konečně jsem mohla "sklidit", co jsem na podzim "zasela"
své milované a první tulipány..




..je to úžasný pocit..


..hned přišla i nálada vymýšlet, co dál..



Miluji čisté plochy (s dětmi a psy celkem zoufalý boj s větrnými mlýny :) ).
Mít čistý (a prázdný) stůl..
Je vždy tak osvěžující..
(a to v každém smyslu slova)

Pokračování příště...;)

Vaše Martina

6 komentářů:

  1. Dobrý den Martino, moc krásné....
    Vaše bydlení je nám velkou inspirací, chystáme novou rekonstrukci a dlouho jsme hledali to správné, co nás osloví oba, né moc kudrlinek a přesto útulné....děkujeme za krásné inspirace Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, moc zdravím! Jste moc hodná - děkuji za tak hezkou pochvalu. Konečně jsem se dostala i na Váš blog a jedním slovem WOW!!! Jste spolu s manželem skvělý pár a moc šikovní! Těším se na další Vaše nápady a jejich realizace, jsou super. Mějte se krásně a díky za návštěvu ;), M.

      Vymazat
  2. Martinko,
    nádherné fotky i tvé první tulipány ze zahrádky .... čistý stůl je sen mnoha žen a matek, někdy poněkud nesplnitelný ..... kdysi dávno mi jedna moudrá žena řekla jednu velmi moudrou větu: "Bordel v bytě, zdravé dítě !!!!" .... to si opakuju v okamžicích, kdy už mi ten nepořádek přerůstá přes hlavu .... už se moc těším na tvé další příspěvky .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, Marki, napsala jsi to krásně. Já si to někdy odříkávám i jako mantru, ale zatím to moc nezabírá. Mám pech, že jsem "trochu" perfekcionista, ale pořád doufám v to, že jednou na to přijdu a budu v klidu ;). Měj se krásně a děkuju za milé návštěvy, jsem za ně moc ráda! Pa, Martina

      Vymazat
  3. Krásné fotečky, úplně na mne vdechly pocit harmonie. Věrka

    OdpovědětVymazat