neděle 19. května 2013

Pink & violet



Růžová a fialová 
vládnou našemu obýváku..
(a moc jim to společně sluší)

*





tolik jsem se těšila na vlastní řezané květiny ze zahrady a letos poprvé se mi to splnilo
-
mé milované tulipány
drží se už přes tři týdny..

*





na podzim záhon určitě rozšířím..

*

Teď je to krásné místo k odpočinku, 
a to i díky mému muži, který mi splnil další z mých velkých přání...




Síť je veliká pro celou rodinu, takže tam nikdy nejsem sama :)




Užívejte života,
krásné voňavé dny všem
děkuji za Vaše návštěvy !!! ;)

Martina

7 komentářů:

  1. Krásné barvy a pařez, ten je prostě dokonalý!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu! Pařez sklízí chválu a oblíbila si ho celá rodina :)).Příroda holt válí :).

      Vymazat
  2. Překrásné, všechno. Květiny, síť, ale ten polštář, ten je láska na první pohled!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za návštěvu a pochvalu. U polštáře to opravdu tak bylo, zasloužil by si ale i nějaké podobně barevné kamarády :)). M.

      Vymazat
  3. Za růžovou a fialovou bych šla světa kraj :-) Nádhera !!!! S šedou jim to super sekne a ten tvůj pařízkový stoleček je stále srdcová záležitost !! Venkovní síťovka je sladký bonus na lelkování :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem se Ti trefila do noty :). Díky za návštěvu a přeji krásné dny, M.

      Vymazat
  4. Martinko, tyhle dvě barvičky tvému šedému obýváčku moc sluší ... a ta síť na zahradě ???? ..... paráda .... Marki

    OdpovědětVymazat