neděle 26. května 2013

Změna je život



Jako malá jsem tu větu neměla ráda.
Přišla jsem odpoledne domů ze školy, postel jsem měla na druhé straně pokoje (nutno podotknout, že se to stávalo alespoň jednou za půl roku) 
a jedinou odpovědí na můj otrávený obličej bylo právě toto moudro, se kterým jsem se do budoucna setkala ještě mnohokrát...
Až jsem mu sama přišla na chuť :)

Když už to dál nejde, prostě změníte směr nebo způsob své dosavadní cesty..
V interiéru takového efektu mohu dosáhnout celkem jednoduše.
Tentokrát jsem šoupala se sedacím nábytkem
(byla jsem po pěti letech sama doma bez dětí, nemám víc co dodávat...:) )



Přišla jsem sice o jeden východ do zahrady, ale...
nemusí to být navždy, ne? :)

Prostor je tu teď celkově vzdušnější, větší, lépe vynikne paletový stůl,
a hlavně...mám pocit, že je to tu nové..


Z křesla jsem udělala lenošku, ze které konečně vidím zahradu i kamna.



Když nemáte na velkolepé plány, které Vám třeba i dlouhodobě leží v hlavě,
zaměřte se na maličkosti..
Mě se ulevilo dost, alespoň na chvíli.




Polní a luční kvítí úplně zbožňuji.
Tahle modro-žlutá kombinace nám teď dlouho dělala radost na zahradě,
kde jsme ji nechali na dost velkém prostoru jen tak volně růst.

Další změna je na "cestě"..
Ale zatím není dotažená, tak ukážu jen kousek.
Ti co to u nás doma znají, asi hned pochopí, co jsem provedla.
(slovo provedla píšu schválně, dosud jsem se od lidí, kteří ji viděli v reálu, nedočkala mnoho pochopení :P )




Jak se také často říká:
Když musíš, tak musíš..
Pokud nejde o vrtání do zdí a vytrhávání podlahy,
nechává mi muž celkem volnou ruku - díky bohu za jeho rozumný a laskavý přístup :).

Bloggerek se asi ptát nemusím, 
myslím, že to cítí dost podobně - z poloviny už jen proto, že jsou ženy ;).

Všem přeji krásný nedělní večer
a brzkou změnu v počasí!

Martina

22 komentářů:

  1. Marti, nádherné fotky, sedačka krásna (mám ju tiež doma) a Tvoja obývačka kúzelná. Zmeny mám rada aj ja a tiež väčšinou spočívajú v presunoch. Vždy, keď sa ráno ostatní v dome zobudia, niekedy sa nestačia diviť. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo,

      vím vím :), podlehly jsme stejné krásce. Já ji akorát trochu zbavila lenošky a povýšila tak naše křeslo :)). Je to zajímavá změna a rychle jsme si na ní zvykli, křeslo u nás každý chtěl hned zabrat a teď to platí dvojnásob :). Přesuny jsou jako nemoc :)). Většinou nás přepadají náhle, že? Manžel se nedávno málem přerazil, když běžel v noci za dcerou..Je to tedy i nebezpečné - zkrátka fajn adrenalinový sport :D. Krásné dny, M.

      Vymazat
  2. Zdravím Martino, tak tímhle trpím taky :-)))...a heslo "když musíš, tak musíš" je velmi výstižné :-). Jak jsem doma sama alespoň jeden celá den a nejlépe i noc tak mě to popadá, nejvíc kolem odpoledene a pak stěhuju a dekoruju a čistím do noci a pak mám ráno nádherný pocit...můj muž už tolik ne , ale syn , zatím se zdá , že to po mě zdědil...vždycky nádherně žasne a jásá :-))) Krásnou neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, ačkoli dochází často i k nepochopení našimi protějšky, stejnak si nemůžeme pomoct, ten nádherný pocit nám to přeci vynahradí ;). Zdravím stejně "postiženou" bojovnici a těším se na další články na Vašem blogu. Mám střípky z vašeho života ve mlýně už jako takový pravidelný večerníček, jste se synem správná dvojka ;). Krásný večer, M.

      Vymazat
  3. Moc pěkné...šedá je moje srdeční...tak ať se v dalších změnách daří:-) Hezké dny Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji a přeji krásné dny i Vám, Martina

      Vymazat
  4. Moc se těším na ty nové jídelní židle, až je představíte v celé kráse. Právě jsem totiž na lovu těch nových k nám a musím přiznat, že tápu, nějak se mi nelíbí žádná nabídka. :) Pavla (aneb paletový stolek z MMB :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, díky za návštěvu! Já už se moc těším na dodělávku Vašeho obýváku i okolí ;). Máte krásnou představu a věřím, že ji dotáhnete do posledního detailu, budu Vás bedlivě sledovat :)). Zdravím a přeji krásné dny, M.

      Vymazat
  5. krásný malý kulatý kovový?stolek.....kde se dá takový skvost pořídit? Váš interiér je krásný.Věrná čtenářka Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Ivčo,
      kovový černý stolek v koutě je Noresund od Ikea. Není už v prodeji, ale sem tam jsem jej ještě viděla od někoho prodávat použitý. Děkuji moc za Vaše návštěvy a věrnost, jsem moc ráda, že se Vám u mě líbí. S přáním krásných dní
      Martina

      Vymazat
  6. Krásné fotky a krásná sedačka. Je z obch.domu Ikea? Prosím vás, je sedačka pohodlná na sedenie a lenošenie? Moc dakujem za odpoved..lámem si hlavu akú sedačku kúpit aby bola aj krásná aj pohodlná. Erika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Eriko.
      Sedačka je Ektorp Ikea - potah svanby šedý. Máme ji rádi, pohodlná je - přes den na ní moc neposedíme, ale večer nám slouží k povalování se na jedničku :), dokonce odolává i hopsavým dětem :)). Mějte se krásně, přeji šťastnou ruku při výběru a děkuji za návštěvu, Martina.

      Vymazat
  7. Ahoj Marti, máš neuvěřitelný cit pro výběr doplňků, co kousek, to skvost! Moc se mi líbí polštář, svícny, lenošku si taky moc přeju. A změny miluju. Když nejsou velké, tak taky stěhuju a dekoruju. Těším se na víc;-).
    PS: Ta houpačka je fantastická!!! Mnoho pozdravů, papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárko, moc děkuju za tolik povzbuzení, jsem moc ráda, že se Ti můj výběr líbí a nejsem v tom se změnami sama :)). Lenošku jsme měli původně na sedačce, a napadlo mě až teď trochu vylepšit křeslo, i když sedák nepasuje přesně. Takové změny jsou pak nejlepší, když nic nestojí :). Jsem neschopná napsat :/, mrzí mě to. Snad to napravím. Měj se krásně, pa.

      Vymazat
  8. Já se nemůžu vynakoukat....nejvíc se mi líbí polšstářek...mám slabost peo tyhle geometrické tvary...prozradíte zdroj? díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirjanko, děkuji. Polštář jsem pořizovala v H&M home. Krásné dny, Martina.

      Vymazat
    2. Děkuju moc za info. Asi už je to ze starší kolekce, že? Nemůžu ho tam objevit...Chtěla bych vás poprosit o kontakt na MMB, odkud jste objednávala..? Moc díky. ;-)

      Vymazat
    3. Mirjanko, promiňte, že reaguji až teď. Byl asi před půl rokem ve výprodeji, od té doby jsem ho tam neviděla, ale třeba ho ještě někdy do prodeje vrátí, jak to často dělají. Já si ho objednávala přímo z německých stránek,máme tam známé, kteří mi občas takto vypomohli. Ale určitě by se nějaká prodejkyně na MMB našla. M.

      Vymazat
  9. Milá Martino, máte velmi pěkný blog a stylové bydlení, které se mi moc líbí. Ráda bych Vám napsala soukromě a také se zeptala na pár tipů. Bylo by to možné? Nikde jsem nenašla Vaši emailovou adresu. Děkuji. Srdečně Vás zdravím. Kristýna B. (xkery@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýno,

      děkuji moc za milou pochvalu a děkuji i za připomenutí toho, co jsem chtěla už dávno napravit. Moje emailová adresa je marta.jelinkova@gmail.com - budu ráda, když napíšete. Martina

      Vymazat
  10. Martinko, nádhera .... vypadá to báječně ... i malá změna může úplně změnit ráz pokoje ..... už se moc těším na další "změny které chystáš ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, moc moc se mi líbí ten dekor vaší podlahy, už půl roku se snažím vybrat něco do našeho nového domečku, a pořád marně... jsem omezená tím, že by to měl být vinyl... nemohla byste mi prozradit, co je zač ta vaše podlaha? Moc děkuji. Petra

    OdpovědětVymazat