čtvrtek 13. června 2013

Keys to my heart



..aneb mé (ne)všední radosti...tak by se dal nazvat můj dnešní příspěvek.




Radosti všedního dne bývají často přehlíženy,
tak jsem si je pro jistotu vyfotila :)), 
abych si teď,a pak i třeba po delší době,
mohla připomenout, jaké štěstí v životě mám.




Každý den jsem obklopena krásným domovem, 
plným věcí, které mám ráda..


..smíchem dětí, které miluji..



..i oddaným psím pohledem , který v sobě nemá ani kouska falše,
nelže a tolik dojímá.
(a že náš Bronxík opravdu umí :)) )

12.6.2013 pro mne ale byl tím dnem,
kdy ke všemu přibyl i zážitek nevšední, kouzelný!
Slovy se nedá popsat..
tak alespoň malá ochutnávka 
(bohužel z vlastního zdroje není možná samozřejmě :), což je škoda,
protože tam bylo zapojení publika na zbourání celé O2 arény)


Jsem stále plná dojmů, mám zalehlé uši,
utleskané dlaně a zaschlé slzy na tváři.

Thank you Alicia !
You have
 the keys
to my heart.

Martina

Žádné komentáře:

Okomentovat