neděle 9. června 2013

Oslava



7.6. - den, který změnil život můj i mých blízkých,
kdy jsme se stali opravdovou rodinkou...
popáté (stále tomu nemohu uveřit :) )
jsme slavili Amálčino narození.





Tentokrát jsem chtěla právě její narozeniny využít k vyzkoušení pom poms
které mě vždy lákaly, s tím, že pak skončí jako jedna z dekorací v jejím pokojíku.




Nad růžovou teď u Amálky vede fialová a tyrkysová, a myslím, 
že pom poms moc tato kombinace slušela.






Růžová pak měla slovo díky jemnému hedvábnému papíru namísto balícího na dárcích 
a slavnostní tabuli..


Dort - znovu jsem se chtěla vrátit ke kvalitě v chuti,
a dát ji přednost před vzhledem.
Zadání bylo jasné - co nejvíc čokoládový :). Na Moničině inspirativním blogu
jsem nakonec našla ten pravý. Je opravdu vynikající a 
pokud nad ním některá z Vás přemýšlela, neváhejte a vyzkoušejte, 
nebudete litovat ;).



Já pekla ve velké formě, takže z dvojité dávky. Dovnitř jsem na krém posadila maliny
a navrch dortu jahody. 


Jako ozdoba posloužil jen jedlý papír podle vlastního výběru oslavenkyně..




Korpus byl nádherně nadýchaný a skrz naskrz čokoládový,
krém z mascarpone podobný pařížské šlehačce...
Můj záměr vyšel a po dortu se jen zaprášilo.





Doufám, že si Amálka užila i vše ostatní...dárky, gratulace...
..vypadalo to tak..Hlavně, že jsme byli všichni 4 pohromadě :).



Čas opravdu utíká příliš rychle..



Mějte všichni krásný nový týden - snad už slunečnější!

Martina

12 komentářů:

  1. My taky slavíme 7.6., krásné datum, že? Pom poms jsou skvělý nápad a vypadají báječně! I dortík! Mám většinou stejné zadání - čoko a jahody, takže vyzkouším! Letos máme oslavu až o týden později, možná ještě ty pom pomy stihnu :-), mnohem lepší než balonky, díky za krásnou inspiraci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) datum to krásné je, jen náš tatínek ty cifry stále plete a přehazuje :)). Dort opravdu nezklamal, už ho mám zapsaný v oblíbených receptech a radím vyzkoušet ;). Snad pom poms potěšily i u Vás, jsem moc ráda za to, že jsem mohla být trochu i inspirací.
      Krásné dny a dodatečně vše nejlepší! M.

      Vymazat
  2. Perfektní výzdoba. Miluju pom poms! A vaše barevná kombinace TA TEDA JE! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      moc děkuji za návštěvu a pochvalu. Jsem ráda, že pom poms se vyvedli a já narazila na tak pěkné papíry. Krásné dny, M.

      Vymazat
  3. Martinko,
    Amálce přeju krásné narozeniny !!! Měla nádhernou oslavu ... ty pom poms se ti moc povedly stejně jako dort a výzdoba stolu ... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkujeme! Pom poms jsou opravdu vděčná dekorace, zkrátka v jednoduchosti je krása :). Dort Tě myslím také lákal k vyzkoušení - u Moniky na blogu - takže radím neváhat - je opravdu vynikající ;). Krásné dny, M.

      Vymazat
  4. Marti, Amalke samozrejme prajem vsetko dobre k narodeninam.Ma sikovnu maminu, pretoze oslava bola pripravena nedherne. Pom-pom je velmi vdacna dekoracia. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkujeme za pěkné přání, jsem ráda, že se výzdoba líbila a měla úspěch i u Amálky. Po pom poms jsem už dlouho toužila a teď dělají parádu Amálce v pokojíčku ;). Krásné dny, M.

      Vymazat
  5. Moc krásné.
    Chci se zeptat - ty židle jsou z Ikea, že? Ale nemohu je najít, asi už je máte z dřívějška? Jaký byl název? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Ano, židle už se bohužel neprodávají, jsou to Ikea PS Saga a sehnat je bylo pro mne o veliké náhodě a štěstí. Krásné dny, M.

      Vymazat
  6. teda to je krása!!!

    OdpovědětVymazat
  7. kraaasne, oslava, dom, vyzdoba... vsetko :o) PS jedna mala otazocka, kde by som nasla recept na tu cokoladovu tortu? dakujem a pekny den

    OdpovědětVymazat