úterý 25. června 2013

Rainy and lazy days




Tento způsob léta...

také Vás ten slavný filmový výrok poslední dobou tolik štípe na jazyku ? :) 


Víkend byl ale krásný, letně vydařený, 
a hodně pestrý - až vyčerpávající.
V sobotu jsme absolvovali se Skye její první výstavu v baby class,
"miminka" byla - jak někdo trefně z přihlížejících podotkl - úžasná!!
Získaly jsme krásné třetí místo a velmi pěkný posudek, který mě opravdu potěšil.
Posuzovatel nešetřil chválou a do budoucna nás rozhodně správně povzbudil.
První místo získala Bronxe druhá dcera Lilli Rocket,
moc mě to těší a ráda bych tímto ještě jí i Petře pogratulovala,
jejich práce v kruhu je zkrátka hotový koncert.

Fotky samozřejmě nakonec nemám ( i když jsem foťák táhla se vším s sebou),
vzhledem k účasti celé naší lidské smečky opravdu nebylo kdy ho použít.

Po hektickém dopoledni jsme nechali naší hvězdu :) odpočívat doma
a zastavili se na obědě v penzionu Lony - nedaleko od nás (doporučuji!).

Možná, že i díky nabitým posledním dnům mi příchod deště až tolik nevadil.
Léto ještě určitě přijde :).
Alespoň mám čas dávat dohromady - díky akcím a zahradě - zanedbanou domácnost,
a možná mi zbude i čas konečně zas na nějaké menší tvoření.

Madlenka, ani psi, se tedy malé pauze, ani ochlazení nebrání...:)




A co Vy?

Mějte se krásně!

Martina

2 komentáře:

  1. Martinko,
    gratuluju Skye za krásné třetí místo !!!!
    Přeju jí ještě spoustu dalších vyhraných trofejí .... a tobě krásné, leč "rozmarné" léto ...pa, pa Marki

    PS: Krásné fotky !!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Marki, díky. Byla to první zkouška na place :)) a mám radost, že se líbila. Pro nás je samozřejmě ta nejhezčí neustále :). Krásné léto, M.

    OdpovědětVymazat