pondělí 17. června 2013

Vlčí máky



Letos rostou hojně,
proto jsme si tu divokou krásu vzaly i s sebou domů.




Jejich půvab i barva jsou nezaměnitelné..








Kdo by je nemiloval! Mají můj obdiv už od mala.
Za nimi se rýsuje trochu šedé v našem obýváku,
zas nové svíčky do svícnu,
který se mi nikdy neokouká
a jedna
nohatá...



..ale to už jste si asi stihli všimnout :).



Moc zdravím ostatní bloggerky 
alespoň takto..
v letním spěchu není moc času na návštěvy a komentáře..
Ale i tak obdivuji a inspiruji se
neustále!
Díky Vám!!!

Krásné slunné dny

Martina

17 komentářů:

  1. Vlčí máky už tou barvou mě lákají. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva je opravdu jedinečná. Moc zdravím a přeji pohodové dny, M.

      Vymazat
  2. Marti, sú krásne, škoda len, že nevydržia. Krásne fotky, veď ako vždy. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bohužel jen jeden den...Jejich rychlá pomíjivost z nich dělá ještě větší vzácnost. Musela jsem si je alespoň trochu zvěčnit :). Fajn pohodové dny a díky za návštěvy a pochvalu, M.

      Vymazat
  3. Martinko, nádherné fotky .... vlčích máků i tvé nové lampy "nohaté" ... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nohatá, má láska..:))). Marki, moc díky a přeji pohodové dny, M.

      Vymazat
  4. .. luxusní fotky, radost se dívat. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko,
      to mě moc těší a vítám Vás tu ! Pohodové dny, M.

      Vymazat
  5. Škoda, že ta divoká krása dlouho nevydrží. Vlčí máky miluji taky. Krásná kytice i fotky. Hezký den! Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mít jich tak plnou zahradu...Moniko, moc díky, od Tebe mě to obzvlášť těší! Pohodové dny, těším se na další příspěvky u Tebe ;), M.

      Vymazat
  6. užasný,nádherně naaranžované

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko,
      moc děkuji, příroda je mocná čarodějka..já se jen snažila trochu si ten čas s máky prodloužit..
      Pohodové a krésné dny, M.

      Vymazat
  7. Už jich není tolik co bývalo.... aspoň mám dojem, že za dob mého dětství kvetly všude:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda.., ale co jsme se odstěhovali za Prahu, mohu si jich užívat daleko častěji, než dřív a jsem za to moc ráda. Milovnicím máku zdar ! :) Krásné dny a díky za návštěvu, M.

      Vymazat
  8. Marti naprostá fantazie, u Tebe to snad už ani jinak nejde. Už máš lampu, jupííí:-D. Moc se mi líbí Tvůj výběr dominantních a neokoukaných doplňků, které fakt mají šmrnc. Moc zdravím a těším se na další! papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko,
      jsi moc hodná, díky za zastavení se u mě ;). Mě skoro hanba fackuje, musím návštěvy napravit - snad bude ještě zítra trochu pršet :D. Lampa je teď moje láska, škoda, že ne na dlouho, máme s ní jiné plány...Ale doufám, že ten kout nebude osamělý na dlouho.. Už jsem si tu na ní zvykla :).Moc Tě zdravím a na viděnou u "Tebe", pa M.

      Vymazat
  9. Dobry den, Marto,
    jsem uplne unesena z vasich stranek... Nacerpala jsem zde spoustu nove inspirace.
    Mam na Vas jeden dotaz, strasne se mi libi ta sklenena vaza. Muzete mi prozradit, kde jste ji poridila?
    Diky moc za info!
    Marcela

    OdpovědětVymazat