neděle 30. června 2013

Zahaleni v bílé



S příchodem léta vždy převlékám naše posezení
v obývacím pokoji do bílé barvy.
Bílá varianta je pro mě osvěžením,
láká mě k použití různých doplňkových barev.





Pro začátek jsem ale použila "nebarevnou" klasiku.
Zkusila jsem poprvé DIY batikované polštáře,
ale pokus se moc nezdařil, alespoň mám za sebou nějakou zkušenost :).




Dům máme mezi poli.
Tentokrát mi naši zemědělci udělali obrovskou radost,
vyseli mák.
Bílá je teď všude kolem nás i venku - nádhera!






O nádhernou kytici na svém stole tudíž nemám poslední dobou nouzi :).





Neodolala jsem  a opět nechala náš stůl hlídat
 stylové sovičce (Madam Stoltz)





Cítím z té bílé záplavy pocit harmonie, klidu...
V mých temnějších dnech vždy vítaný lék.






Clean up your mess -
pro mne momentálně výstižné heslo.
Nemám již delší dobu čas na nové tvoření,
ani sílu na komunikaci se spřízněnými lidmi, ani přáteli.
A doufám v brzký zvrat.
Omlouvám se tímto i všem, kterým dlužím svou odpověď,
mějte prosím se mnou trpělivost, díky.



...



Krásné letní dny od nás
přeje

Martina

20 komentářů:

  1. Marti u eba je vždy nádherne a to v akejkoľvek farebnej kombinácii Tvojej sedačky. Ja som chcela do biela prezliecť už od jari a zatiaľ som nenabrala odvahu. Al si ma svojim príspevkom navnadila. Závidím ten nádherný šedý zamatový vankúš. Krása. Prajem Ti, aby prišli už len krajšie dni. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, jsem ráda, že jsem mohla navnadit - jak jsem se nedávno přesvědčila, bílá je u vás doma také moc krásná. Určitě vydrží déle, než u nás :))). Sametový kulaťák teď má H&M znovu v nabídce. Díky za přání, krásné letní dny ;), M.

      Vymazat
  2. Vypadá to nádherně a čistě! Přeju, ať jsou Vaše dny zase jasnější a veselejší! Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, díky za přání a návštěvu. Pohodové letní dny, Martina

      Vymazat
  3. Milá Martinko,moc Vás zdravím i malé holčičky Marmeládky.Vše máte nádherné.Polštářek se Vám moc povedl..v mých očích je nádherný.Překrásné fotky a úžasný vkus!!Přeji at se brzy zase tak jak má být..i já někdy potřebuji samotu.
    Přeji krásné a pohodové léto.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, jako vždy jste mě prokoukla :). Těžko se to s tou samotou zařizuje, ale je potřeba, u mě někdy častěji a to je pak o překonávání se. Polštářky tu mám pořád, už si mě získaly :). Díky moc za krásná slova a přeji Vám i celé rodince fajn léto. Martina

      Vymazat
  4. Milá Martinko, pravidelně čtu Váš blog a pravidelně v němém úžasu zírám na Vaše nádherné bydlení. Opravdu v příspěvku zmiňujete ty batikované polštářky, co máte na fotkách?...Protože jsou krásné, moc se Vám povedly. Opatrujte se a přeji Vám, ať už je jenom líp. Mějte krásné a usměvavé léto.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, děkuji Vám za Vaše návštěvy i milá slova. Já když mám určitou představu předem - a to já mám vždy :)) - pak bývám rozladěná, když se jí výsledek nepodobá. Ale to nakonec přejde a já jsem ráda i za to, že jsem se alespoň pokusila. Díky za pochvalu i přání, i já Vám přeji léto plné pohody a radosti, M.

      Vymazat
  5. I já zdravím a přeji jasnější dny. Polštářky se v mých očích moc povedly, a krásně do obyváku padnou. pěkný večer Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, moc zdravím. Moc díky za milý komentář, jsem ráda, že jsem batiku konečně vyzkoušela. Vždycky nejvíc potěší, když to člověk zvládne sám ;) a já u Vás stále nevycházím z údivu, co vše zvládáte. Už se těším zase na "návštěvu" k Vám. Krásné dny, Martina

      Vymazat
  6. Marti, krásný pohled, pro mě dokonale nepřeplácané a vzdušné, je to naprosto osvobozující pohled pro oči i duši. Obraz Clean Up Your Mess se stal středobodem našeho obyváku a plně vystihuje vlastně jakékoli období mého života. :) Přeju, aby bylo už jen líp a moc se těším na další fotky. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, moc Vás zdravím. Díky, já právě teď s přeplácaností dost bojuji, nedokážu si vybrat, co zrovna vystavit, abych to nepřehnala...zvlášť v našich malých prostorech. Já se zas těším na další Vaše úlovky ;), pohodové léto! Martina

      Vymazat
  7. Martinko, díky !!
    Tvůj čistý příspěvek je ten pravý lék pro mé dny :-) ... miluju Tvojí originalitu věci nepřeplácat a nechat volně dýchat..včetně máku... úžasný.... zdravím všechny dvoj i ty čtyřnohé :o)) Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko má milá :), Ty jsi mě tak potěšila..Ale s přeplácaností teď těžce bojuju..Mák byl úžasný, už teď mi chybí ;). Moc zdravím a těším se na další Tvé plány ;), M.

      Vymazat
  8. Nádherná biela, ako ju vidím na sedačke, pripomína mi, že by som mala tú moju dať do pucu :)
    Veľmi pekné bývanie, jednoduché a čisté. Vlčí mak, to je čerešnička na torte.
    Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, díky moc za návštěvu. Sedačka už není tak bílá, samozřejmě :)). Krásné letní dny, Martina

      Vymazat
  9. Moc krásné fotky a ty bílé vlčí máky jsem si dnes také natrhala. Jsou ve váze úžasné! Přeji krásné léto plné pohody :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, mák je kouzelný opravdu v jakékoli barvě. Krásné letní dny, M.

      Vymazat
  10. Martinko, nádhera.... překrásné fotky .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc díky, jako vždy ;). Krásné letní dny, Martina

      Vymazat