čtvrtek 25. července 2013

Butlers



Na obchod Butlers jsem narazila poprvé
a hned jsem si z něj nadšeně odnesla dva krásné kousky...




...můj první orientální podnos...






...a alespoň jeden z nádherných talířů 
- já sáhla samozřejmě po šedé...






..a nezůstala bych jen u nich :). Spousta pěkných kousků za příznivé ceny,
od stylového nábytku, přes nádobí, dětské doplňky, po všemožné bytové dekorace..
Tady se můžete přesvědčit sami ;), pokud ještě neznáte.




Kdybych mohla, odtáhla bych domů plné auto nákupu - a nejen já, 
i dcerky byly nadšené :).

Určitě se tam ještě vrátím pro chladící tašku s úžasným dekorem
a termolahve s Mickeym a spol., nejen na pláž se budou hodit.



Miluji takové objevy!


Krásné letní dny všem

Martina

11 komentářů:

  1. Marti, vzdycky me necim novym, krasnym prekvapite. Chodim k Vam moc rada a jste mi velkou inspiraci. Tac je uzasny, uz jsem se mrkla na stranky Butlers a taky bych odjela domu s plnym autem :). Mejte prima leto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsem moc ráda. Já byla tím obchodem také překvapená, musela jsem se hned podělit :). Krásné léto i Vám a díky za návštěvy, Martina

      Vymazat
  2. Marti, výborný obchod, krásne vecičky. Ja by som tiež všade všetko brala, ale kam to dať. Mala by som spraviť nejaký garážový výpredaj. Ak chcem niečo nové, musím vyprázdniť priestor. A to sa mi darí veľmi ťažko. A opäť nádherné fotky. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak...mám stejný problém.. Ráda bych zanechala alespoň trochu té vzdušnosti doma, ale jde mi to nějak čím dál hůř :)). Adrejko díky a krásnou neděli, Martina

      Vymazat
  3. Mne ten odkaz otevira nejake stinici plachty :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirjanko, omlouvám se, už jsem to napravila. Díky moc za upozornění a krásné dny :), Martina

      Vymazat
  4. Ja dekuju ;-) jdu to hned prozkoumat. Hezkou nedeli.

    OdpovědětVymazat
  5. Martino, právě jsem na tento obchod úplně náhodou narazila a WOW!!!! ;-)
    Přeji pěkný den!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, zjistila jsem, že na stránkách mají i k prohlédnutí svůj katalog, nádhera. Pohodové dny i Vám, M.

      Vymazat
  6. Martino, Butlers znám z Londýna, mají úžasné věci, myslím je to německá firma. Já bych také nakoupila, ale jak? Koukám na stránky a do ČR nedodávají....díky Monika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, já na něj narazila v Praze v centru Černý most. Mají tam prodejnu, kam si myslím - dle jejich info na stránkách - můžete nechat zaslat i zboží z e-shopu. Pohodové dny, M.

      Vymazat