pondělí 8. července 2013

Candy


Jediné,
 čím jsem si byla 
u tohoto příspěvku
 už od začátku jistá,byl název :).
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Zbytek už se nějak "sveze"..říkala jsem si.
Snad Vám alespoň barevně
 bude dávat 
smysl..




Začalo to dřevěným svícnem a ´la Ferm living,na který jsem úplně náhodou narazila 
při nákupu v Hornbachu- vždy tam na mě ve slevách čeká nějaké zajímavé překvapení.
Ani tentokrát nezklamali - tyto lahvové svícny (nad kterými mimochodem už dlouho bádám, 
jak by se mohli dát vyrobit svépomocí - těžko) stály kolem 30kč za kus.

Než jako obvykle skryji jejich původní barvy pod sprejový kabátek,
musela jsem využít toho růžového - a zrovna se mi hodil :).




Růžovo - šedou kombinaci mám moc ráda,
tentokrát jsem měla ale i štěstí na další roztomilý "doplňek".
Nedávno jsem se kochala u Šárky snídaní v podobě makronek od Paula
a při včerejší návštěvě Prahy s rodinkou jsme narazili na jeho lákavý krámek plný dobrot.




Nenechal nás chladně stát na chodníku a celou rodinku přímo vtáhl do svého nitra.
Nacpaní zmrzlinovými poháry jsme tedy nakonec mlsali jen očima a
slíbili si , že se tam ale rozhodně brzy vrátíme i na ochutnávku.
....
A jako malé bolestné jsme si vzali pár minimakronek s sebou domů.




Zachutnaly nám a Amálka prohlásila, že si je upečeme i doma :).
Snad tedy nezklamu důvěru ve mě vloženou
a jednou vám tu představíme naše dílo..



Mějte krásné a sladké dny 
a děkuji moc za komentáře, které vždy zahání mé pochybnosti,
zda má můj blog smysl..

Martina

12 komentářů:

  1. Zdravím Marti, a chci Vám říct, že Váš blog má určitě smysl, alespoň pro mě, donedávna jsem neměla ani potuchy o tom,že nějaké blogy existují až jsem narazila na Váš a je naprosto úžasný, krásný, inspirující.Byla bych hodně smutná, kdyby nebyl a opravdu každý den si najdu chviličku abych jukla jestli není něco nového. Teď jste mě vážně navnadila na Makronky, které jsem si opravdu moc zamilovala už v Paříži, nedávno je viděla u Šárky a teď když už jsem na ně skoro zapoměla tak u Vás, asi si pro ně budu muset vážně dojet....mňam. Mějte krásné léto , zdraví Vlaďka. PS: já na svůj blog ještě nenašla odvahu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaďko, to se tak krásně čte, děkuji moc, že jste si našla na mě čas a doufám, že do budoucna nezklamu ;). Makronky jsem měla poprvé, dobrý důvod, proč si tedy "odskočit' i konečně do Paříže :)). Moc zdravím a přeji léto v pohodě a zdraví i Vám a štěstí při hledání odvahy - nový blog by jedině potěšil ;). Martina

      Vymazat
  2. Marti, moc ráda k tobě nakukuji. Máš to zase vše tak barevně vymazlenéééé. Ráda se u tebe inspiruji. Krásné prázdniny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář, i za to, že se ráda vracíš. Nemůže být pro mě větší blogové radosti ! Pohodové prázdninové dny, Martina

      Vymazat
  3. Krasne fotky a opat jednoduche a krasne dekoracie. A nad tym, ci ma Tvoj blog zmysel ani neuvazuj. Jasne, ze ma, je plny nadhernych inspiracii. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkuji za povzbuzující slova. Jsem ostuda, blog mi ukázal tolik nových spřízněných lidí, otevřel dveře k ještě větším inspiracím - už to je velká radost.
      Pohodové letní dny, Martina

      Vymazat
  4. Martinko, má ... alespoň pro mě určitě .... vždycky se moc těším na každý tvůj příspěvek .... a na tvé nádherné fotky .... tvé bydleníčko je pro mě pohlazení na duši ... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, ty jsi jedna z nejhodnějších spřízněných internetových duší, co znám :). Tvá slova vždycky zahřejí a já se usmívám už jen při zjištění, že sis našla čas napsat mi další komentář. Moc Ti za to vše díky, Martina.

      Vymazat
  5. Martinka Tvoj blog je jeden z NAJ aj spomedzi zahraničnych ktore nevštevujem :) tak šup šup a foť niečo lahodiace oku, zakutí maš na vyver vo vašom krasmom domčeku veru dosť :) už teraz sa teším na dalši príspevok... Ika...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tak krásná slova, těší mě, že se střípky z našeho domova líbí. Děkuji, že to mohu vědět. S pozdravem Martina

      Vymazat
  6. Martinko,tvůj blog je krásný,vždycky se těším na nový příspěvěk,moc ráda k tobě chodím,Měj se krásně Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, moc díky za krásný vzkaz. Těší mě, že se ke mě ráda vracíš, je to pro mě radost. Pohodové dny, Martina

      Vymazat