úterý 30. července 2013

DIY - copper hamsa hand



Měděná barva je v kurzu. Moc se mi líbí a plánovala jsem s ní nějaký ten doplněk na podzimní dny.
Barvu na textil už jsem ale koupenou měla a nedávno i trochu času na tvoření.
Chtěla jsem polštář s obrázkem hamsa hand a tohle je výsledek.






Toužila jsem v létě po orientálním nádechu v našem obývacím pokoji,
mám radost, že nakonec se to přeci jen trochu podařilo.












Cítím se teď klidně, lehce a uvolněně..




Peace!

17 komentářů:

  1. To se Vám náramně povedlo. Krásně se na to kouká. Mějte hezký den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky za návštěvu a pochvalu, moc mě těší! :) Pohodovou neděli, M.

      Vymazat
  2. Martino skvělé! Mám doma podobné povlaky...měděnou barvu taky, že bych se nechala inspirovat? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, směle do toho. Už se těším na výsledek! Díky a pohodové dny, M.

      Vymazat
  3. Nadherne!!! Uzasne to kombinuje a podtrhava Vas "medeny" styl. Presne tuhle hemsu mam jako
    obrazek, takze libi moc :). Hezky vecer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle hamsa je povedená - takové srdce na dlani, jak mi někdo psal..:).Jsem ráda, že se líbí i na polštáři a že jsem si měděnou vyzkoušela, na podzim, zdá se, se bude hodit. Pohodové dny a gratuluji k novému blogu! M.

      Vymazat
  4. Martino, to nemá chybu, podařilo se to! Krása!!! Chystám se také na malování povlaků, tak pro mě velká inspirace. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, jsem ráda, že se líbí a snad i inspiruje, moc díky! Těším se na pokoukání, pokud se do něčeho pustíš (kdyžtak se omlouvám, ale myslím, že už jsme si tykaly :) ). Pohodové dny, M.

      Vymazat
  5. Nádhera!!! Všechno. Moc se mi u vas libí.
    Hezký den
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc díky za návštěvu a milý komentář! Pohodové dny, M.

      Vymazat