pondělí 15. července 2013

Tine K is home



Ohromná krabice dnes přistála na naší adrese..
...radostí bych poskakovala ...


...k jasnému cíli někdy vedou dost slepé a nepředvídatelné cestičky..


..a když něco vehementně hledáte, najdete přitom, co na Vás celou dobu čekalo, a bylo odsouváno..



Chtěla jsem se o ten pocit podělit za čerstva,
a přikládám Ievan polkku
pro ukázku,
jak asi bušilo mé srdce,
když jsem krabici vybalovala :).



Krásný zbytek dne

šťastná Martina

12 komentářů:

  1. Martinko, ani nevíš jak ti rozumím .... ta radost, nedočkavost, pocity štěstí, nervozita při rozbalování ..... a pak ten pocit nevýslovného štěstí .... tipuju, že je to nový širm na lampu ???? Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, přesně tak, napsala jsi to přesně - všechno ;). Pa a díky za návštěvu, M.

      Vymazat
  2. Tak takúto radosť som zažívala v piatok a to hneď niekoľkokrát :) Krásna lampa od Tine K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato, nakoukla jsem k Vám a vůbec se nedivím. Nádherné radosti. Pohodové dny, Martina.

      Vymazat
  3. Jééé, stínidlo. Tak přeci je vaše. :) Hurá, blahopřeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, štěstí se na mě nakonec usmálo a já si ji mohla dopřát. Díky a nápodobně ;), M.

      Vymazat
  4. Krásné, už se těším jak Vám bude doma sedět. Pocit je to krásný. Taky ho snad v pátek zažiju, čekám hrníčky od Pantone. Přeji pěkný den a ať hezký pocit trvá co nejdéle. Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, tak to Vám moc přeju. Půjdu se k Vám hned pokochat ;). Díky za milé přání - nápodobně! M.

      Vymazat
  5. Jůů, tak jsi neodolala! Dobře jsi udělala, moc se těším na fotky! Chjo, už chci být taky v té fázi, kdy si "jen" plním sny:-D. Tak spěchej, jsem nedočkaváááá:-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, neodolala. Neodolala bych už dřív, ale až teď se zadařilo. Ta fáze u Vás brzy nastane a to pak bude na Tvém blogu teprve tóčo ;). Vše přijde v pravý čas. Pa a díky, Martina.

      Vymazat
  6. JO !!! ..jsem si i vejskla s Tebou :o) Splnil se Ti krásný sen a moc Ti ho ze srdce přeju !
    Jinak Martinko dodatečně všechno nej nej k včerejšímu svátku, ať se Ti daří a jsi bezmezně šťastná ♥... a Pollkaááá je božííí nářez :o) pa V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, to jsem ráda ;) a moc děkuju! A díky i za přání, Ty myslíš na vše :). Pa, snad brzy napíšu. Pohodové dny, M.

      Vymazat