neděle 4. srpna 2013

Černobílá kráska



...visí už týden na svém místě,
i když původně jsem ji zamýšlela umístit nad jídelní stůl.
Vzhledem k jejím rozměrům a rozpracovanému kousku kuchyně,
který přímo sousedí s jídelním stolem a celá jídelna je z toho důvodu dočasně posunuta,
jsem se ale rozhodla jinak.



...a teď mě mohla přivítat po návratu z dovolené...
..myslím, že zapadla :).







...moc jsem po ní toužila a pak mě ale přepadly i pochyby -
není příliš velká na náš malý prostor?-
nezaniká díky ní Hektar lampa?-
nehodila by se přeci jen víc nad jídelní stůl?..
Jak jste na tom s rozhodováním Vy? :))
Ať je to jakkoli, jedno vím jistě - 
potřebovala by jako parťáka koberec, asi nastal čas ho znovu vybalit :).




 Pohodové letní dny 



18 komentářů:

  1. Marti, moc jí to u vás sluší! A s tím kobercem jste to trefila přesně, také jsem si včera říkala, že tomu u nás k ní něco chybí a je to fakt koberec. :) Pěkný den, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, díky a nápodobně ;).Já mám toho svého "miláčka" schovaného v boxu pod postelí, žádné štěně nám tu už nelítá a neloužičkuje, tak třeba si na podzim otužím nervy a vytáhnu ho zas na světlo boží :). Pohodové dny, M.

      Vymazat
  2. myslím, že je báječná..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, taky myslím, snad se jí u nás bude líbit..:)). Pohodové dny, M.

      Vymazat
  3. Je nádherná a dle mého názoru se na toto místo hodí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jsem ráda, že v tom nejsem sama :). Pohodové dny, M.

      Vymazat
  4. Martino, ta lampa je skvělá! Viděla jsem ji už na hodně fotkách, jen mě odrazuje cena. Tak myslím, že ji pak zkusím jako DIY projekt:-) Máte u vás vážně krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, je to taky splněný sen..Už dlouho jsem měla v hlavě DIY představu, ale nakonec to dopadlo jinak. Bylo by skvělé, kdyby se do vlastní lampy někdo pustil, a těším se, že ji u Vás na blogu jednou uvidím ;). Krásné dny, M.

      Vymazat
  5. Marti zapadla báječne. Je jednoduchá, jemná a pritom elegantná. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, díky. Ano, je skvělá a nasadila vysokou laťku okolí..tak nevím, zda si s tím poradím :). Pohodové dny, M.

      Vymazat
  6. Martinko, vůbec se netrap pochybnostmi, vypadá tam nádherně .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, díky moc, jsem tedy ráda, že se na svém místě líbí i ostatním. Pa a pohodové dny, M.

      Vymazat
  7. Å! I love your lamp! And your diningchairs!
    Beautiful:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you Nina! I love your DIY houses!!:) M.

      Vymazat
  8. Marti, je krásná, něco podobného bych brala k nám domů. Máte úžasné bydlení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, díky, jsem šťastná, že ji nakonec mám. Pohodové dny, M.

      Vymazat
  9. Jednoduše krásné

    OdpovědětVymazat