úterý 6. srpna 2013

Horké léto





Letos nám nakonec léto přeje a můžeme si ho užívat se vším všudy.
Občas je tak žhavé, že umoří i svíčky :).




Takové parno člověka samozřejmě láká obléci si co nejlehčí a nejpohodlnější oblečení.
A protože nás zanedlouho čeká pár dnů u moře,ani já nemohu z některých letních kousků spustit oči.
Dost je to také i díky tomu, jak jsem si ozdobila ledničku někdy koncem března..




:) ne nezbláznila jsem se. Tahle krasotinka, vystřižená někdy v mých osmnácti (dřív jsem si z časopisů vystřihávala, co se mi líbí a schovávala - takový praděd Pinterestu :)) ) a nedávno náhodně nalezená, 
mi měla na dveřích ledničky motivovat k hubnutí :).
Ono se nakonec povedlo a tak mám najednou chuť pořídit si věci, které jsem dřív nosit odmítala.
Jako například šaty.




zdroj: Vero Moda, Vila


Do těch prvních jsem se zamilovala, stejně jako do klasických maxi, které se mohou kombinovat 
se spoustou doplňků a využijí se i až léto odkráčí.
Klidnou mě nenechává ani trend romantických krajek.


foto Vila



Dalším mým dřívějším oříškem byly šortky. Při nedávné návštěvě Vero Mody mě nadchly modré
s batikovaným vzorem, navíc lehoulinké, jako pírko. Brala bych hned.
A k tomu i nějaké barevně neutrální topy.



zdroj: Vero Moda, Vila , Mango








Overaly mě lákaly vždy a letos i svršky se zvířátky :)

zdroj Vero Moda, Vila






foto: Vila


Zvířecí vzory vůbec jsou pro mě letos poprvé obrovským lákadlem.
Nevím, zda se ubráním, i když jdou hůře kombinovat, moc se mi líbí hlavně kalhoty.¨


zdroj: Vero Moda, Vila, Mango




foto Vila




Celé léto také hledám plavky, které by už odpovídaly mému věku :)
(stále totiž lítám kolem vody v plážových šortkách vhodných spíš pro surfařky :P)


zdroj: Lindex, Asos






a něco pěkného přes...

foto: Asos


...i (nejen) k nim ...

zdroj: Vero Moda, Mango


To by se to vybíralo! :)) Zbývají dvě možnosti - buď se pořádně prohnout,
jako ta má svíčka, 
nebo se smířit se svými možnostmi a přizpůsobit se jim ;))




Krásné slunné a bouřlivé léto!


12 komentářů:

  1. Krásné tipy ! Já se letos zamilovala do šatů vypadajících jako obří trika + páskové boty. Nic víc na sobě prostě nesnesu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, o čem píšete, měla jsem jedny takové dlouho vyhlídnuté - až mi frnkly před nosem :)), celá já..Musí to být moc pohodlné, snad si dopřeji příští léto. Pohodové dny a díky za návštěvu ;), M.

      Vymazat
  2. Dobre dopoledne, super ochutnavka. Marti, ve Vasem clanku me zaujalo to zhubnuti. Muzete mi poskytnout radu? Ja jsem rok a pul po porodu druhe dcerky a nejak nemuzu porad hnout s kily navic. Pekny den, Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to je skoro nepublikovatelné :)). Ze začátku by totiž ze mě výživoví poradci zřejmě šíleli, pocitu hladu jsem si zažila až až..Snížila jsem svůj příjem a dost se hlídala v krizových hodinách - u mě večerních ;). Nakonec "stačilo" omezení tučnějších a sladkých pochoutek, lepší režim jak v jídle, tak v pití a teď doufám přidám i pohyb - tedy trochu jiný, než jen lítání se psy :)). V mém konkrétním případě si myslím ale i dost udělalo zbavení se HAK. Hormony i stres...jde to vše ruku v ruce..také jsem dlouho po porodech nemohla s kily hnout. Tak přeji, ať se to povede a najdete svůj způsob, jak být spokojenější ;), M.

      Vymazat
  3. Martinko, ať už v tom či onom určitě budeš na pláži za "kočku" .... tvé vybírání toho co by jsi chtěla, mi trochu připomnělo mou dívčí hru, kterou jsme s oblibou hrály se sestrou nad našim jediným německým časopisem Quelle, kterým jsme listovaly a každá si mohla vybrat tři věci na stránce, které by chtěla ..... takové naše dívčí snění ..... nakonec jsme ale stejně musely ven vyrazit v šatech, které nám ušila mamka podle Dorky .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, díky, nevím nevím..vždy jsem se plážím raději vyhýbala - ale to i z jiných důvodů :). Teď s dětmi je to prostě jinak. Nejsem žádný módní blogger, ale nakonec jsem si řekla, že si díky tomu příspěvku vše v hlavě trochu utřídím a pomůže mi to si uvědomit, co opravdu chci :). Také jsem si tak hrávala :)), snění mi vždy šlo až moc dobře :). Krásné ještě letní dny, M.

      Vymazat
  4. Marti pekná prehliadka, tak si dobre vyber, nech sa na dovolenke cítiš skvelo. Tá sviečka, tak to som sa vážne pobavila. Akoby "soudruzi v NDR udelali nekde chybu" Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, něco jsem nakonec přeji jen ulovila :), takže mi to vlastně pomohlo..Na svíčku jsem hleděla se stejným pobavením, zrovna u nás byla i návštěva, tak jsme měli další důvod k zasmání :), M.

      Vymazat
  5. Tak to abych si taky vylepila nějakou krasotinku na lednici (jen aby mi ji nechodil okukovat manžel) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, ať si okukuje, hlavně, že mi přeci jen pomohla :). Spíš návštěvy nechápaly, co že nám to zdobí lednici, ale v tomhle jsem prostě beran :). M.

      Vymazat
  6. Ahojky Marti, opravdu nádherné kousky, brala bych je hned! Já už jsem ale netrpělivá, tak sháním podzimní kabát:-). Světlo od Tine nemá chybu, opravdu Jsi se dobře rozhodla, A i když mně taky chybí pruhovaný koberec, změna je prostě život; -). Měj se moc fajn a děkuji za Tvé návštěvy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, dobře děláš! :) To já jsem jako vždy pozadu a než se stačím zaradovat z nových úlovků, budu obdivovat za výlohou nové kolekce :P. To se musím ještě naučit, být připravena ;). Za Tine jsem opravdu ráda, jsem šťastná, že jsem si ji nakonec dopřála. Stejně jako vymodlenou Skye, které právě koberec musel ustoupit :D. Já děkuju, že sis na mě udělala čas a moc zdravím! M.

      Vymazat