neděle 18. srpna 2013

Little black house


..aneb malý černobílý koutek v naší kuchyni.




Vlastně vznikl dost spontánně. Dřevěné prkénko už svému účelu přestalo sloužit a mě stále chyběla odkládací podložka pod horké hrnce, formy, plechy.. 
A tak přišla na řadu pila a černá barva :). 




Nedávno jsem se mohla radovat z milé návštěvy své kamarádky a použít nová B&W party brčka.
Dostala jsem od ní darem sůl z Peru, její zatím poslední zahraniční cesty.
Ráda cestuje a vždy mi něco úžasného přiveze, je zlatá!




Moc děkuji za milé komentáře a přeji ještě stále letní dny! ;)


6 komentářů:

  1. Martinko, moc rada se k Vam vracim! Opet velice stylove a mile.
    Krasne letni dny i Vam plne barev.
    Marketa

    OdpovědětVymazat
  2. Jak už jsem psala a odpovídala na mém blogu. Moc povedené.
    Nejvíc se mi líbí ten zub času na domečku, dává mu tím krásné kouzlo.
    Je to tak dokonalé. Přeji další nápady. Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marti, to je krásný nápad, moc se mi líbí "black nad white" koutek :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  4. Marti jak ze světa skandinávských blogů, s prkýnkem je to cool nápat! Brčka nemají chybu a sůl bude skvělá i do koupele;-). Mnoho černobílých pozdravů

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, nádherné fotky i nápad s recyklací starého prkénka .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Super nápad s tím prkénkem!

    OdpovědětVymazat