úterý 20. srpna 2013

Mon Dieu!!!


...ten podzim!! Ten mi dá...
Ještě jsem neužila všech svých posledních letních úlovků,
a už pomalu podzim klepe na dveře :-o.
Nevím, kde nechat oči dřív - zda v čerstvě vyzdobených výlohách s oblečením,
nebo na bytových doplňcích v nových katalozích.
Tak dnes mé milované H&M home.



Pro nerozhodné ukázka, že stříbrná, zlatá i měděná k sobě skvěle jdou ;).

Podzim je snad mé nejoblíbenější roční období už od malička. 
Těším se vždy na teplé světlo svíček, první oheň v kamnech, měkkou náruč dek a velké množství polštářů, voňavé dobrůtky 
na pěkně prostřeném stole,hřejivou koupel..
Po dlouhých procházkách venku jsou to vše vždy vítaní společníci :)




Tmavě šedá mě čím dál víc láká jak v ložnici, tak i jako doplňková barva do koupelny..






Úžasně jemné barevné kombinace se dají užít opravdu všude, kde chcete...nádhera !!!






A i pro děti je opět z čeho vybírat...být tak zase malá .. :)










Mé srdce se tetelí blahem, jak jinak. To abych začala šetřit !
Někdy by bylo potřeba, aby Ježíšek naděloval 4x do roka :)).






Pohodové dny všem!


18 komentářů:

  1. Ty doplňky z HM home jsou boží. Máte nějakou zkušenost s objednáním či nakupováním z HM home v zahraničí? Pokud vím, tak v ČR HM home není... Poradíte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ewe, bohužel H&M home u nás zatím dostupné není - co já vím. Nakupovali jsme dříve přes známé v Německu, teď už ale tu možnost nemám a sama trpím :/. Vím ale, že někdo si umí poradit i přes mimibazar a prodejkyně H&M obecně. Krásné dny, M.

      Vymazat
  2. Marti, na ty jejich stránky chodím skoro každý den :)))Škoda, že Home neprodávají i u nás...kdo ví proč? Naštěstí se mi podařilo sehnat dobrou duši, která mi občas něco zakoupí, ale ty čekací doby jsou u některých výrobků krutééé :)Těším se, co si nakonec pořídíš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já někdy taky až moc často :). I já trpím, že u nás zatím není v prodeji, sama teď nemám jak pořizovat, takže se tentokrát budu moct jen koukat a spokojit se s tím, co mám doma.. Díky a fajn dny! M.

      Vymazat
  3. Ach....je to krása, taky nevím co dřív. Objednala jsem něco malému už na ježíška, srnečky nám krásně doplní naši zvířátkovskou kolekci. Ale co objednám nám, asi všechno, líbí se mi tam tolik věcí. Pěkný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A krás pořád přibývá, zase jsem se tam nedávno nakoukla a neměla jsem to dělat..:). Sama bych nevěděla, jestli pořídit radši pro nás, nebo dcerky. Ale tentokrát se budu asi jen kochat. No ale kdo umí, ten umí :), to se jim musí nechat. Krásné dny Radko! M.

      Vymazat
  4. Nadhera.. Tmavosedej som prepadla tiez.... Pozdravujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, také zdravím ;). Jsou to kouzelníci. M.

      Vymazat
  5. Taky už jsem prohlížela podzimní kolekci, zatlačila slzu, otřela slinu, a řekla si, že třeba někdy v Česku budou taky prodávat tuhle nádheru! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, i já si jak malé dítě přeji, aby nám Ježíšek přinesl H&M Home do ČR. To by bylo! :)
      Krásné dny, M.

      Vymazat
  6. Uz se tesim, az vyrazim. Patrim k tem stastlivcum, kteri maji H&M Home primo ve meste (ne CR) a Martinko, Vy jste me navnadila.

    Hezka inspirace.

    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, moc zdravím. Je fajn, že máte tu možnost. Snad bude někdy i u nás. Už se těším, co vyberete, ráda se pokochám na Vašem krásném blogu;). Krásné dny, M.

      Vymazat
  7. O tom peříčkovém polštářku sním už od léta. Nad ostatními věcmi raději zavírám oči, uááááááá!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peříčko bych také ráda, nedivím se. I já oči raději zavřu, aby mi z té nádhery dočista nevypadly už :)). Pa!

      Vymazat
  8. Krásné věci! Moji favoriti jsou ty koupelnové doplňky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, já teď můžu oči nechat i na nově přidaných dekách...pro podzim jak dělané. Díky za návštěvu a prima podzim ;), M.

      Vymazat
  9. HM Home snad od podzimu v Olomouci ... jupí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? No podzim je tu :), tak šup šup, jakmile bude, rychle zprávičku prosím ;). M.

      Vymazat