čtvrtek 5. září 2013

Drobnosti


Říkám jim - drobnosti, ale radost z nich je vždycky obrovská!
Pár takových mám teď na prádelníku v ložnici,
oči se mi usmějí při každém pohledu na ně.




Ještě týž den, co jsme se vrátili z dovolené,vrhla jsem se do náruče obchodního domu Ikea.
Sama a v klidu jsem si prohlédla vše nové. A hned jsem si musela i něco málo odvézt.




Ikea teď mile překvapila nabídkou originálních papírnických doplňků a ozdob. 
Úplně mě ale dostali košíky a´la Tine K. Menší jsem si dopřála rovnou a na větší se rozhodně ještě chystám.
Je fajn udělat si radost za rozumnou cenu. I kvůli tomu Ikeu miluju :).













Krásný pátek!


6 komentářů:

  1. Ten hmoždíř! Škoda že mám jiný, tenhle bych hned brala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmoždíři už jsem neodolala a jsem zatím ráda. Snad bude dobře sloužit. Krásné dny, M.

      Vymazat
  2. Martinko, moc krásně sis vybrala i nakoupila .... do Ikey se taky chystám, zatím jen "kroužkuju" v novém katalogu .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, taky bych kroužkovala, kdyby mi katalog přišel :/. Ale i skrze internetové stránky to jde snadno...až moc :)). Ikea mě prostě nikdy nezklame a určitě v tom nejsem sama ;). Pa, M.

      Vymazat
  3. Marti vypadají nádherně, Ikea u mě co se týče doplňků prostě vede. Překrásné jsou také fotky z dovolené, zavzpomínala jsem si! Moc zdravím:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shari, to je prostě stará závislost. Ale těmi papírenskými doplňky vážně mile překvapili! Teď jsem kupovala i dětský balící papír pro kamarádky synka a nechtěl dárek ani rozbalit, tak byl nadšený :)). Dovolená byla fajn, vzpomínáme teď snad každý den..I já Tě moc zdravím :-*, M.

      Vymazat