středa 25. září 2013

H&M home v ČR



..konečně!
Včera jsem se zcela překvapivě dočkala momentu, ve který jsem už nějakou dobu doufala.
Dočetla jsem se o otevření pobočky H&M home v Praze, pasáži Myslbek 
dne 19.9.2013 k příležitosti 10.výročí H&M v České republice.
A musela jsem si to hned ověřit na vlastní oči.
Oblékla jsem dcerky a jely jsme naproti tatínkovi, který je vzal ochotně na zmrzlinku 
a já se v klidu sama mohla projít obchodem.
Těšila jsem se jak malé dítě na svou vysněnou sovu na polštáři, měděné svícínky a "lékárenské" vázičky.
Nic z toho bohužel na krámě nebylo. Zklamaná jsem byla, ale i tak jsem pořídila a vymyslela si pro podzimní obývák pozměněnou variantu. Měděnou jsem odložila na čas kolem Vánoc, osahala jsem si nové černobílé polštářky s klikatým vzorem i krásnou, podobně vzorovanou šedou deku - ty zas třeba než přijde jaro..
Úplně chyběla také dětská kolekce - jaká škoda ..
Uvidíme, co časem naskladní, co naplánují. Moc sdílní nebyli a už podruhé za poslední měsíc
 mě svým přístupem k zákazníkovi zklamali.
Zajímalo nás i zda jsou ochotni objednat na obchod zboží, které nedovezli a o které by byl zájem.
 Nepotěšili mě. Ale už si tu pomalu zvykám.. Nemusí pršet, hlavně, že alespoň kape :).




Co jsem pořídila si nechám zas na příště. 
Už se moc těším, až převléknu pohovku a naladím obývák na podzimní notu..
Prozatím jsem ale neodolala klasické svíčce v černé barvě a dala si ji na noční stolek,
abych ji měla nějakou dobu na očích. Stejně jako pera ze pštrosa, které mi dělají radost od minulého týdne.
Hned se mi lépe odpočívá..








Moc děkuji za krásné vzkazy a omlouvám se za opožděné odpovědi.
Zdravím a přeji slunečný podzimní týden


24 komentářů:

  1. Dobrý den Martino, také jsem navštívila naše české hmkohome...Dětské v tomto obchodě mít vůbec nebudou. Ale v listopadu má být otevřeno home také na Smíchově, které má být s větší a i s dětským sortimentem. S pozdravem Eva Němcová
    p.s. jste mi velkou inspirací :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji za informace, já se jich tam opravdu nedočkala a to jsem se aktivně vyptávala..:). Jsem ráda, že Myslbekem to nekončí a budu se těšit, až se tu H&M home zabydlí v plné parádě. Mějte se fajn a díky za návštěvu, M.

      Vymazat
  2. Marti, škoda, že je Praha tak ďaleko. Hneď by som zašla na nákup. Pštrosie perá sú famózne. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se bude šířit dál. Uvidíme...Andreo zdravím a přeji krásné dny! M.

      Vymazat
  3. Bydlím v Praze a nemám o tom ani páru. Děkuji za informaci, určitě tam brzy zavítám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také neměla a přišla na to až pět dní po otvíračce :). Snad brzy doplní zásoby, dle komentářů dole jsem tam asi zavítala pozdě :)). Krásné dny, M.

      Vymazat
  4. do Prahy idem o 3 týždne.....asi navštívim...pozdravujem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud nebude vlídné počasí, je to dobrá "schovka" :). Také moc zdravím, M.

      Vymazat
  5. Tak to Vám môžeme na Slovensku iba tíško závidieť. Videla som zopár kolekcií a určite by som si vedela vybrať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad nám někdy i umožní nakupoval on-line, nebylo by to marné, opravdu. Krásné dny, M.

      Vymazat
  6. Milá Martinko, také jsem se moc těšila a příští týden se tam chystám.užse těším ne tvé fotky copak jsi si krásného koupila svíčka je luxusní i peří.Krásné podzimní dny Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélo, moc zdravím :). Tak přeji prima výlet a pěkné úlovky. Ty mé už se začínají zajíždět v praxi, tak snad brzy něco nafotím. Krásné podzimní dny i Tobě a rodince, M.

      Vymazat
  7. OMG to nééééé! A máš taky ten polštář s pírkem??? Honem, honem, jsem zvědavá, to bude nádhera! Za to dětské je mi líto, vím, jak jsi si je přála a co e-shop, bude se dát něco koupit on-line? A máš krásná peříčka Marti, virtuálně objímám :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, nemáááám :(((. Snad se zadaří jindy, asi abych tam jezdila dvakrát do týdne koukat, když z nich nic nevypadne :P. A to ani info o on-line nakupování, místo toho výmluvné gesto s pokrčeným rameny "smůla" - to mě dokáže akorát nadzvednout...Tak se necháme překvapit, jak to tu budou válet :). Z peříček mám ohromnou radost, vlastně to je i má odpověď na jeden z Tvých příspěvků :). Sleduju, srdíčko u Tvých fotek plesá jako obvykle, ale nějak nezvládám psát. Moc a moc zdravím :-*

      Vymazat
  8. Skoda, ze nejedeme do CR, jinak bychom se mohly domluvit a neco bych Vam, Marti, mohla dovezt. Skoda, ze vyber v Cesku nemate tak pestry jako napr tady v Dansku. :(
    Candle je stalice a nikdy nezklame a byla jste to prave Vy a Vas blog, kvuli kteremu jsem si ji koupila pred casem take. :) diky

    Krasny ctvrtek a zdravim
    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Market, jste moc milá :), já se bez toho zase celkem obejdu, jen mě občas zamrzí, že jsem o přísun z německého on-line shopu přišla. Třeba to Češi doženou :D. Moc díky za návštěvy, Váš blog je úžasný a já už na něj koukám pravidelně. Jsem moc ráda za takové nové objevy, mohu se víc a víc kochat ;). Mějte se fajn a krásné podzimní dny
      Martina

      Vymazat
  9. Ahoj Marti,
    doufám, že jsi šla do obchodu.. Ty, jako náš HM guru !! :-) .. ve čtvrtek s pozvánkou až po 15 hodině jako VIP host a se sklenkou šáňa :o) ..já obchůzku obchodu měla jen zprostředkovaně přes telefon, kdy kamarádka běhala mezi regály a hlásila stav :o)) pár Tvých úlovků taky mám a jsem za ně moc ráda, jako vždy :o))..ale hlavně se už těším na osobní .. face to face :o)) měj se krásně a snad už taky brzy písnu, jsem hrozná !! pa Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko!
      Já včera k Tobě nakoukla a musela se usmívat :). To jsi nemohla říct rovnou, že jedete taky do Caorle? Mohly jsme dát kafčo tam ;))). No já na to přišla vážně až v úterý,představ si :). Vychytala jsem i ze začátku chvilku, kdy tam kromě mě bylo jen pár lidí a to bylo fajn, nemám ráda nátřesk..Já jsem zvědavá, v čem se zase shodneme ;) a už se moc těším na fota i zprávy od vás!! Snad už jsou všechny neduhy z vámi :-*, pa M.

      Vymazat
  10. dobrý den,

    polštář se sovou i "lékarenské lahvičky" jsou v Home už od otevření ;) možná jste to jen neviděla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer,
      moc děkuji za info. Přehlédnutím to zaručeně nebylo, tak buď už je neměli v době, kdy jsem se tam ocitla já a nebo každá myslíme jinou sovičku a jiné lahvičky :D.
      M.

      Vymazat
  11. JA SOM SI ICH TAM KUPILA TAKZE MOZEM POTVRDIT BOLI TAM MOZNO TREBA LEPSIE POZERAT A PERSONAL TAM BOL SUPER A BOLI OCHOTNI TAK NEVIEM ASI SOM BOLA SYMPATICKEJSIA ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluji. Myslím, že to bude asi ten druhý případ- tedy že myslíme každá jiný výrobek, ani prodavačka neměla páru, o které sově že to mluvím já a ukazovala mi na sovičku z kolekce vhodné pro dětský pokojík.. Jinak o neochotě nebyla řeč, jako spíš o neinformovanosti ( ne podle mě dostatečné) a zajímavému přístupu jejich vedoucí, na kterou mě mile posléze odkázaly. Samozřejmě ale nevylučuji ani nesympatie k mé osobě :)), i když nevím, co to má s profesionalitou co dělat :P.

      Vymazat
  12. Taky jsem na české HM home zvědavá, začátkem října snad budu v Praze, tak uvidím, jestli tam také něco ulovím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Marťo, co dodat, toto je prostě ubožárna ala Czech Republic, informace, ochota, šíře sortimentu...škoda se rozepisovat, všichni víme. Já si také na tajňáka (komplikovaně) vozím HM home z UK. Moje zkušenost je, že valná většina lidí z CR nemá ani páru, že nějaké HM home existuje. Od října se otvírá také mě blíže v Olomouci, takže jsem zvědavá jaké to tam bude, moc nadějí si raději nedělám, třeba to bude jen malý koutek v úseku oblečení, ale ráda se nechám překvapit. Pá Monika

    OdpovědětVymazat